Ik ben Marieke en ik ben 17 jaar oud. Ik heb al last van zweten sinds de 2e klas. Ik hoop dat ik hier op dit forum oplossingen kan vinden en mee kan praten enzo.
Ik stel me even voor
Ik stel me even voor
Hoi,
Ik ben Marieke en ik ben 17 jaar oud. Ik heb al last van zweten sinds de 2e klas. Ik hoop dat ik hier op dit forum oplossingen kan vinden en mee kan praten enzo.
Ik ben Marieke en ik ben 17 jaar oud. Ik heb al last van zweten sinds de 2e klas. Ik hoop dat ik hier op dit forum oplossingen kan vinden en mee kan praten enzo.


