Oxybutynine: Nu Breekt Mijn Klomp !!!!!
Nou ik gebruik de tabletjes nu ook, eigenlijk wil ik nog even kijken hoe het op school gaat, gister op het feestje bijna geen last, en ik gebruik maar 2, 5 mg per dag.
Ik kijk met oud en nieuw nog even hoe het met het uitgaan gaat, maar het stomme is dat ik denk dat die pilletjes helemaal niet werken, terwijl ze dat denk ik wel doen, maar ik weet neit of dat door botox of door oxy komt..
hmmm
raar...
Ik kijk met oud en nieuw nog even hoe het met het uitgaan gaat, maar het stomme is dat ik denk dat die pilletjes helemaal niet werken, terwijl ze dat denk ik wel doen, maar ik weet neit of dat door botox of door oxy komt..
hmmm
raar...
-
skid kahula
- Vijver

- Contacteer:
-
Ina van Ringen
- Waterval

- Contacteer:
-
Zwetertje1977
- Zee

- Contacteer:
Bij mij klopt dat als een bus. Ik heb weleens dagen dat ik het idee heb dat het niet helpt en de volgende dag ben ik ineens weer helemaal droog. Waar het precies aan ligt weet ik niet, maar ik merk wel duidelijk dat het effect weleens kan verschillen.Ina van Ringen schreef:Geef de moed niet te snel op dientje, het kan natuurlijk ook maar een dag zijn, dat het niet zo goed gaat.
Gr. Ina
-
Ina van Ringen
- Waterval

- Contacteer:
Heee Kimmy
Ik vond de dokter wel schattig...eerst vragen waarom ik bij hem wil...en toen zei hij heel schattig nou je mag wel bij mij hoor !! haha echt lief. en hij had recept voor oxy gegeven, maar jouw'n geboortedatum erop gezet...dat zorgde lekker voor problemen bij de apotheek
Toen zeiden ze ...hmm 1972...
ik zei nee dat klopt niet heeft de dokter denk ik verkeerd gedaan...haha!
stom stom
Maar verder vind ik hem wel vriendelijk..ik moest laatst voor iets beschamends en dat vond ik toch wel een beetje eng....
brrrrrrr maar hij deed het wel goed vond ik
Ik vond de dokter wel schattig...eerst vragen waarom ik bij hem wil...en toen zei hij heel schattig nou je mag wel bij mij hoor !! haha echt lief. en hij had recept voor oxy gegeven, maar jouw'n geboortedatum erop gezet...dat zorgde lekker voor problemen bij de apotheek
Toen zeiden ze ...hmm 1972...
stom stom
Maar verder vind ik hem wel vriendelijk..ik moest laatst voor iets beschamends en dat vond ik toch wel een beetje eng....
brrrrrrr maar hij deed het wel goed vond ik
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht