Heey, ik ben Marianne, 16 jaar en ik zit met een probleem. Als ik ga gymen dan zweet ik direct gigantisch (m'n haren zijn helemaal nat). Dit vind ik er nogal dom uitzien en daarom span ik me nooit zoveel in (hahaha), nee ik doe wel mee, maar ren niet achter mekaar. Ik ben echt niet iemand die heel dik is, want die zweten sneller, maar ik zweet toch gigantisch snel als ik lang achter mekaar moet rennen.
Nu moeten wij binnenkort een shuttle-run test doen (zo'n kwartier heen en weer rennen met piepjes) en nu vroeg ik me af hoe ik dit zweten kon voorkomen. Toevallig kwam ik op dit forum uit en ik vroeg me af of iemand me zou kunnen helpen. Ik schaam me namelijk altijd zo voor dat gezweet.
IK HOOP DAT IEMAND ME KAN HELPEN
Marianne
Geen hyperhidrosis, maar toch een vraag
-
marianneblok
- Druppel

- Berichten: 1
- Lid geworden op: za 01 mar 2008, 11:00
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht


