Odorex Extra Dry Ervaring.

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Banaan
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Banaan »

Mensen die de creme variant gebruiken..

- Prikt het erg na het opdoen?
- Hoelang blijf je droog?

Heb het hier over de oksels :).
Iriis
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Iriis »

Mijn moeder gaat 't morgen ook voor me kopen. Ik hoop dat 't werkt
want er staan soms niet hele goede reacties bij maar ik hoop dat ik bij de mensen hoor waarbij het goed werkt

Dus ik zal jullie wel laten weten hoe mijn ervaring is vrijdag
't is echt fijn zo'n forum want ik denk in de klas altijd van waarom heb ik dit waarom zweet ik nou altijd

alleen nou blijkt dus dat ik niet alleen ben :D
Jacq©
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Jacq© »

Ik zweet ook al jaren overmatig onder mn oksels. Grote plekken in mn kleding, en dan nog de schaamte die ik voelde als mn kleding weer drijfnat was.

Ik gebruik nu al bijna 10 jaar Odorex Extra Dry Lotion en moet zeggen dat het goed helpt. Gelukkig! Alleen gebruik ik het niet iedere week.
Als ik het gebruikt heb, dan ben ik bijna 2 weken echt droog. Dan wacht ik nog een een aantal dagen, tot het zweten echt weer te erg wordt en dan gebruik ik het weer. Meestal gebruik ik het 1 keer per maand ongeveer, soms iets minder vaak. Waarschijnlijk dat het daaraan ligt dat het bij mij nog steeds goed werkt.

Al met al ben ik er erg tevreden over, en overweeg om ook de Vichy anti-transpirant 7 dagen te gaan proberen, evenals de nieuwe Odorex Extra Dry creme. Daar ben ik ook nieuwsgierig naar.
Drupje
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Drupje »

Hoi iedereen,

heb al jaren last van overmatig zweten, en nooit geweten dat daar een naam voor was! Of dat ik niet alleen was!
Zeker als meisje vind i khet hatelijk om (zelfs in de winter) geen mouwen te kunnen dragen zonder na een uurtje al met een geurtje en natte plekken te zitten!
Ik ga morgen op zoek naar een Di of Kruitvat om Odorex te zoeken (België)!
Duim met me mee dat het helpt, want als student moet ik zeer vaak presentaties geven en ik durf al niet meer naar het scherm te wijzen, uit angst dat er weer zicht is op die kringen van mij!

Fijn kennis met jullie te mogen maken!

Groetjes
justme88
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door justme88 »

ik heb dit spul een tijd gebruikt het hielp echt super helemaal geeen zweet meer.

maar sinds het einde van de zomervakantie vorig jaar helpt het helemaal niet meer.

ik snap er niks van weet iemand waar het aan kan liggen?
Drupje
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Drupje »

de eerste dag heeft het mijn zweet enkel wat verminderd, nu werkt het zeer goed. Ik zou niet zeggen dat ik volledig zweetvrij ben, mn oksels voelen soms nog een beetje vochtig, maar het leidt niet meer tot 'okselvijvers'!
Aan alle zweters: de moeite om te proberen!
Ruuakk
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Ruuakk »

Zijn er ook mensen die hyperhidrosis hebben waarbij dit middeltje werkt?
nissiey
Rivier
Rivier
Contacteer:

Bericht door nissiey »

ik gebruik de creme , maar ik heb het 2 dagen op gedaan, maar het
werkt niet zoo bij mij. ik heb toch wel zweetplekken!
het is toch gewoon zo bij mij........
maar ... bij mij heeft het niet geholpen
EHV
Druppel
Druppel
Contacteer:

Re: Odorex Extra Dry Ervaring.

Bericht door EHV »

Oderex extra dry is amepr € 3 en verkrijgbaar bij vrijwel iedere drogist/kruidvat enz.

Bij mij werkt het vaak in het begin (na aanschaf v nieuwe flacon) wel een tijdje, maar daarna ook niet meer, dan doet het niets meer en zweet ik er helemaal doorheen..:(
MrTrava
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door MrTrava »

De eerste dag dat ik het gebruikte hielp het, maar de andere keren niet meer :(
Ben er nu mee gestopt omdat het het brandgevoel niet waard is als het toch niet helpt
EHV
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door EHV »

Als je op http://www.odorex.nl/odorex_extra_dry.asp kijkt zie je alle varianten met een tabel erbij.
De spray is nieuw! Heb ik paar dgn terug gekocht en werkt best goed! Voor de normale situaties dan..
Heb op dit moment bijv. veel sollicitatiegesprekken en daar blijf ik dan echt niet bij droog. Dus echt stress..psyche..
Ik heb aantal jaar de flacon gebruikt, maar die werkte bij mij op een gegeven moment niet meer.
Syneo 5 werkt niet eens bij mij! De Odorex spray werkt dan echt nog beter!
jasmin
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door jasmin »

heaaayj .
ik zit een beetje met hetzelfde probleem dus ik heb Odorex Extra Dry Lotion gekocht maar nog niet geprobeert.
ik hoop echt dat het helpt want ik word gek!
maar ik snap niet hoe je het moet aanbrengen.
moet je nou
-in de avond wassen Odorex opdoen en naar bed en dan de volgende ochtend weer wassen en odorex op doen
of
-in de avond wassen Odorex opdoen en naar bed en dan de volgende ochtend wassen maar niet odorex opdoen?
pleas laat reactie achter

p.s. werkt het meestal wel of niet ?
EHV
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door EHV »

Hai,
Je moet 's avonds wassen, op de droge huid aanbrengen, 's ochtends gewoon douchen zoals normaal en niet meer op doen.
Maar, ik spray nog wel eens 1 spraytje onder iedere oksel 's ochtends, voor mn gevoel werkt het dan nog beter, alleen ben je er sneller immuun voor denk ik, dus ik zou daar mee oppassen. (en goed in laten trekken ivm vlekken)
Melissa
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Melissa »

Wilde eerst adoban kopen, maar ik wil toch eerst dit proberen.
Het zweten verschilt nog al eens bij mij, maar meestal voel ik de druppeltjes langs me heen stromen/vallen en dat is gewoon echt niet leuk meer.
Wil er nu echt iets aan doen! Ik dacht eerst dat ik er wel overheen zou groeien, integendeel het word alleen maar erger, ik moet zeggen als ik me volledig ontspan in een situatie dan valt het zweten nog mee, maar de vlekken blijven (te) zichtbaar :(
Ik heb vanmiddag de depper gekocht, ben benieuwd of het gaat werken, morgen weet ik eht.

Edit:
Gister avond op gedaan, en vandaag getest of hij goed genoeg voor mij was.
Bij het opdoen prikte het idd best wel erg, maar na 5-10 minuten had ik nergens last meer van, ik heb nooit gevoelige oksels gehad of enige vorm van irritatie dus ik had niet gedacht dat het zou irriteren bij mij. Maar na het resultaat ervaart te hebben neem ik dat geprik zonder klagen op de koop toe.
Super! De hele dag droog, zelfs na goede inspanning tijdens het paardrijden in de warme zon! Ben er enorm blij mee, kan ik eindelijk weer mijn shirtjes aan doen :D (die ik nooit droeg vanwege de schaamte voor de zweetplekken)

Edit:
na 5 dagen> het werkt nog steeds, ik doe pas nieuwe op als het is uitgewerkt
xxikxx
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door xxikxx »

heej allemaal !

ik heb al een tijdje lats van veel zweten ik zweet wel alleen onder mijn oksels maar ik vind het wel ontzettend vervelend. Als ik in mij klas rondkijk naar mensen dragen ze allemaal shirtjes die ik niet aan zou kunnen! dat vind ik heele rg vervelend, als ik in de stad loop en ik zie ene leuk shirtje kan ik die niet kopen want in het kleedhokje als ik het shirtje een paar minuten aanhebga ik al zweten!! ik vertelde het tegen mijn moeder en ze zei dat dat bij de pupertijd hoort ja dat wete ik ook wel maar ja waarom heeft niemand in mijn omgeveving er dan last van!!! mijn zus heeft het ook eeen beetje maar veel minder erg als ik zei kan gewoon de shirtjes kopen die ze wil!
ik heb nu een deo van nivea ook een anti-transpirant alleen het helpt totaal niet! het voelt als je het op doet ook heel nattig onder je oksels alsof je zweet maar dat doe je dan helemaal niet en een paar minuten erna zweet ik alweer! gelukkig is het niet zo erg dat ik helemaal geen kleding aankan maar ik word er zo langzamerhand wel heel moe van.!!
nu wil ik graag odorex extra dry gaan proberen moet ik nog ergens op letten of zijn er nog andere goede dingen het mag alleen niet al te duur zijn:(

groetjes!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Je kan odorex extra dry proberen en als dat niet werkt kun je altijd nog syneo5 of odoban proberen.

Van syneo5 en odoban weet ik dat ze het heel erg goed doen bij een hoop mensen. Vooral Odoban.

Sterkte en hou ons op de hoogte.

groetjes Thijs
rebecca
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door rebecca »

Hoi
even een vraag/opmerking...
gister heb ik odorex xtra dry creme gekocht! na het lezen van de vele goeie reacties alhier..
heel makkelijk ook, eerst wassen, dan drogen creme erop en weer drogen.. En nu? waarom droogt het niet?
Eerst een half uur op bed gelegen met mijn armen in de lucht(!). Nu loop ik wat rond in een oud shirt (geloof me, die heb ik meer dan genoeg!)
Droogt het bij anderen wel sneller op? zoja, wat doe ik dan niet goed? of had ik toch beter spray of depper kunnen kopen??
groetjessss
El_Rifle
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door El_Rifle »

Nou mensen nu het weer langzaam warmer begint te worden moet ik ook de odorex dry weer uit te kast toveren voor het belachelijk vele zweten.
Vorig jaar vele maanden met succes gebruikt.
Maar nu heb ik het net erop gedaan na het douchen, kwartiertje zonder t-shirt laten intrekken, toen shirt aan gedaan en klaar zoals altijd.
Maar nu, 2 uur later, zitten er ineens rode vlekken op mn oksels van mijn gele t-shirt.
Zie foto's:
http://i43.tinypic.com/15duk5v.jpg
http://i43.tinypic.com/20b1nch.jpg
Meer mensen die hier last van hebben gehad?
Hoe kan dit?
Misschien nieuwe odorex halen omdat deze te oud is ofzo???
groetjes
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Contacteer:

Bericht door Paul P. Kopinsky »

Hoi! I'm using similar products - AHC20 sensitive and Odaban - since ages. Both products are supposed to be used at night or late evening, before you go to sleep! I think it's the same with Odorex! The only piece of garment that could get discolored would be your pyjama. I always wear old t-shirts at night.

Please note: you've got to use these products before sleeping. This is not just because of the discoloring: your body functions (incl. sweating) will significally calm down while sleep, so anti-perspirants can start to work efficiently. If you use anti-perspirants over the day or in the morning, the aluminiumchloride can't have the wanted impact on your perspiratory glands - because sweat is transported through the channels already!

Groetjes, Paul van Poland :banaan
Tim
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Tim »

Hallo allemaal,

Ik vind mijn zweet probleem nu echt te ver gaan. ik had vandaag mijn diploma uitreiking en ik heb meestal een vest aan om mijn zweetplekken te verbergen. Maar met dit warme weer word dat mij een beetje te warm dus ik ben met een t-shirt ernaartoe gegaan. Toen ik weer naar huis ging zat er een zweet plak van me oksel tot me middel, gelukkig had ik een zwart t-shirt aan dus viel het wat minder op. Ik zit eraan te denken om Odorex Extra Dry te kopen maar welke variant is de beste: De spray, de lotion of de depper?

Groetjes Tim
Cannonball
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Cannonball »

Hallo Allen,

Ook nieuw op dit forum maar al wel een tijdje actief lezer;)
Ik heb er niet zo veel last van als alle andere mensen zo te lezen maar vind het knap vervelend dat op sommige momenten het wel aanwezig is.
Ik heb daarom gisteren ook Odorex ED aangeschaft en gisteravond ook gebruikt.
Had mijn okselhaar wel ietwat bijgeknipt want scheren vind ik een ramp. Vind het niet fijn om een paar weken met het gevoel rond te lopen alsof je 2 egels tot persoonlijke huisdier hebt gepromoveerd en er mee onder je oksels rondloopt.
Gister erop gedaan na het douchen en merkte dat het vlot droog was. Heb trouwens de manier gebruikt van een kerel die op een ander forum zijn methode had uitgelegd. De lotionfles (zonder dop;) ) tegen je oksel aandrukken en dan flesje omgooien en dat een aantal maal herhalen. Ik moet zeggen dat het resultaat wel goed is. Het bleef heel lang droog en had net heel even wel een streepje staan maar voor de rest gaat het wel goed. Merk wel dat mijn handen wat meer zweten maar het moet er ergens uit. Vooralsnog ben ik positief over dit spulletje en ik ga het over een paar dagen voor de tweede keer aanbrengen.

Ciao!
saartje95
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door saartje95 »

hallo!

ik heb al een hele lange tijd last van overmatig zweten.
ik ga vanavond odorex ED lotion op doen.
als ik morgen nu geen last meer heb van zweetplekken ben ik ech super blij.
ik ben zo benieuwd.
ik laat het morgen even weten!

liefs saar
ivory beach
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door ivory beach »

hey, ik gebruik dus sinds een maand of 3 odorex, maar nu werkt het dus inneens niet meer, heeft het te maken met de houdbaarheid, of wordt ik er imuum voor ofzo??? HELP! :cry:
Paul P. Kopinsky
Vijver
Vijver
Contacteer:

Bericht door Paul P. Kopinsky »

Je moet volgende week voor vijf of zeven dagen pauze nemen. Daarnaar normaal gebruiken. Voor het geval dat Odorex niet meer werkt je kunt een sterker antiperspirant proberen met 30 % aluminium chloride: AHC30 forte: http://zweethanden.info/ahc_forte.html

Liefs, PPK :beer

Afbeelding
Engelbert
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Engelbert »

Hoi allemaal,

Ik heb ook al sinds tijden last van overmatig zweten onder mijn oksels. Zomer of winter, warm of koud, het maakt niet uit. Zelfs als ik net gedouched heb en veel deodorant gebruikt heb, heb ik al na enkele minuten zweetplekken onder mijn oksels. Ik ben 20 jaar, en beschouw dat op school, op mijn werk en tijdens het uitgaan als zeer hinderlijk.

Nu heb ik ook eens Odorex Extra Dry geprobeerd. Bij de Etos verkopen ze dat ook als een creme. Ten eerste kreeg ik het spul na aanbrengen enorm moeilijk van mijn handen af, kreeg ik er een plakkerig gevoel van onder mijn oksels en werkte het ten slotte helemaal niet.

Vervolgens heb ik de lotion van Odorex Extra Dry gekocht. Ik had al wel wat moeite (als man) om mijn oksels te scheren, maar dat vergemakkelijkt het aanbrengen van de lotion. Ik breng het nu één keer in de twee/drie dagen 's avonds na het douchen aan, en heb NOG GEEN EEN KEER last gehad van zweetplekken. Of het nu een trui, t-shirt of overhemd was. Het werkt dus zeer goed bij mij, hoewel ik moet zeggen dat het af en toe een beetje prikt, maar dat heb ik er graag voor over.

J. Engelbert
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht