enorme stinkvoeten.... ;(

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

caroline
Beekje
Beekje
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 21:12
Locatie: Hardinxveld-Giessendam
Contacteer:

enorme stinkvoeten.... ;(

Bericht door caroline »

hallo,

sinds een paar maanden gebruik ik Iontoforese en dit werkt prima!
Nu heb ik wel een probleem: ik heb ineens enorme stinkvoeten! :cry:
ik heb het al aan de dermatoloog gedaan, maar die zei dat dat kwam omdat mijn zweet nu geconcentreerder wordt, nu er niet meer zoveel vocht naar buiten komt. ik heb geprobeerd mijn voeten schoon te maken met DETTOL maar dat werkt ook niet.

Heeft er iemand tips voor mij zodat ik gewoon ongestoord ergens mijn schoenen uit kan doen zonder me weg te schamen??

groetjes, Caroline ;)
Plaats reactie