Tegenstrijdige kwalen

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
OkraMau
Waterval
Waterval
Contacteer:

Tegenstrijdige kwalen

Bericht door OkraMau »

Lees net iets lekker vervelends, ben dus (ook nog eens) allergisch voor te veel zonlicht maar ook voor bijen en wespen steken, lees ik net iets tegen die steken:

Insectenallergie tips & oplossingen voor insectenallergie

Voorkomen is beter dan genezen, dit geldt ook bij een insectenallergie. Er zijn verschillende dingen die gedaan kunnen worden om de kans op een insectensteek te verlagen. Allereerst is het goed om losse en uitdagende kleding te vermijden, dat wil zeggen geen zwarte kleding en geen kleurrijke bloemige kleding. Verder is het aan te raden om buiten voorzichtig te zijn met drinken direct uit een blikje, omdat het dan niet zichtbaar is als er een bij of wesp het blikje in is gekropen. Verder worden insecten ook aangetrokken door sterke, zoete parfums. Ook is het belangrijk om rustig te blijven in de buurt van insecten om zo te voorkomen dat ze zich uitgedaagd of bedreigd voelen.

jaaaa fijn geen zwarte kleding dat is het enige wat ik draag man gvd!

Zijn er mensen die nog meer dingen heel moeilijk moeten of combineren?
TomH
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Re: Tegenstrijdige kwalen

Bericht door TomH »

OkraMau schreef:Lees net iets lekker vervelends, ben dus (ook nog eens) allergisch voor te veel zonlicht maar ook voor bijen en wespen steken, lees ik net iets tegen die steken:

Insectenallergie tips & oplossingen voor insectenallergie

Voorkomen is beter dan genezen, dit geldt ook bij een insectenallergie. Er zijn verschillende dingen die gedaan kunnen worden om de kans op een insectensteek te verlagen. Allereerst is het goed om losse en uitdagende kleding te vermijden, dat wil zeggen geen zwarte kleding en geen kleurrijke bloemige kleding. Verder is het aan te raden om buiten voorzichtig te zijn met drinken direct uit een blikje, omdat het dan niet zichtbaar is als er een bij of wesp het blikje in is gekropen. Verder worden insecten ook aangetrokken door sterke, zoete parfums. Ook is het belangrijk om rustig te blijven in de buurt van insecten om zo te voorkomen dat ze zich uitgedaagd of bedreigd voelen.

jaaaa fijn geen zwarte kleding dat is het enige wat ik draag man gvd!

Zijn er mensen die nog meer dingen heel moeilijk moeten of combineren?
Ik ben ook allergisch voor bijen en wespen steken, gelukkig ben ik al jaren niet meer gestoken. :) Maar hoezo mag je dan geen zwarte kleding dragen? Felle kleuren kan ik me nog wat bij voorstellen maar zwart...? :? Door mijn zweten ben ik toch al geen felle kleuren drager en hou ik het meestal wel bij zwart en wit. :)

Ennuh rustig blijven in de buurt van wespen? Ik dacht het niet! Zodra er 1 bij mij in de buurt komt ben ik op volle oorlogssterkte om hem (of haar) zo snel mogelijk in het hiernamaals te helpen! :devil Smerige kut beesten!
OkraMau
Waterval
Waterval
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

idd, lang leve de elektrische vliegen mepper :twisted:

snap trouwens de link bijen/wespen en zwarte kleding ook nie hoor :?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht