Droog hoofdkussen?

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Marleen1979
Druppel
Druppel
Contacteer:

Droog hoofdkussen?

Bericht door Marleen1979 »

Mijn man zweet heel erg als hij slaapt. Zijn hoofdkussen is kletsnat als hij wakker wordt. Dit is dus erg vervelend. Hij vraagt zich nu af of iemand van jullie misschien een goede tip heeft. Zijn er misschien kussens te koop die het zweten tegengaan of die niet zo nat worden. Hij wordt hier gek van.
OkraMau
Waterval
Waterval
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

Hoi Marleen, ik zat net te denken aan een soort van vochtopnemende stof of iets dergelijks, handoek eromheen naaien/vastspelden...
zat in gekkigheid aan suikerklontje of kattegrit te denken, maar dat zal vast niet zo lekker liggen..
misschien dat je een stof kunt vinden waar je zelf een sloop van kunt maken?
Ikzelf heb mezelf aangeleerd om op een handdoek (op me kussen) te kunnen slapen, dat doe ik dan ook behoorlijk vaak...
tis maar net waar je man baat bij heeft.
Succes!
Marleen1979
Druppel
Druppel
Contacteer:

Dat zou inderdaad een optie kunnen zijn. Maar ik vraag me af of er geen speciale kussens te koop zijn? Dat is nog veel makkelijker natuurlijk. Een meer "ademend" kussen of zo?
OkraMau
Waterval
Waterval
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

mocht je ze tegenkomen, dan hoor ik dat ook graag,
het liefste zou ik dan een volledige bed + toebehoren daarvan willen ;)
waterval
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door waterval »

Ik heb het zelf ook en hoewel ik met een dikke handdoek over mijn hoofdkussen slaap wat de stroom een beetje opvangt, zou je kunnen kiezen voor een "wasbaar" kussen (en een reservekussen in de kast).
Zelf koop ik jaarlijks een nieuw kussen.
Marleen1979
Druppel
Druppel
Contacteer:

Mijn man heeft een kussen met kapok gekocht eergisteren op aanraden van een beddenzaak. Hij zegt dat het een stuk beter is. Er zitten twee molton slopen om om nog extra vocht op te vangen.
Plaats reactie