Hoi ik ben altijd al een zweter geweest maar nog een beetje binnen de marge ik heb sinds l lange tijdHiv medicijnen met de laatste switch(trizivir) zweet ik me het rambam onder oksels en rug , vooral als ik tegen iets aanzit :
leren rugleuning bij kapper afgedekt onder het beruchte zeiltje , soms gaat het gepaard met een paniekgevoel , de laatste tijd veel emotionele dingen meegemaakt overlijden van mijn moeder emigratie zus enz.
heb het nu de hele tijd warm en voel me ongemakkelijk naar aanleiding van de positieve berichten over Odaban heb ik maar eens een flesje besteld wie weet heeft iemand ervaring met Hiv medicatie en zweten,
ik zweet 's nachts niet erg.
Groetjes
Ger :shock: :oops:
zweten en medicatie hiv
Hey Ger,
ik kan je 'helaas' niet verder helpen maar ik hoop dat er mensen zijn die hier wel iets meer van af weten!
Misschien moet je eens met je dokter overleggen of het zweten echt door de medicijnen komt. Misschien kan hij je een ander, maar soortgelijk, medicijn voorschrijven waarbij je geen last hebt van overmatig zweten!
Sterkte ermee!
Groetjes, Angela
ik kan je 'helaas' niet verder helpen maar ik hoop dat er mensen zijn die hier wel iets meer van af weten!
Misschien moet je eens met je dokter overleggen of het zweten echt door de medicijnen komt. Misschien kan hij je een ander, maar soortgelijk, medicijn voorschrijven waarbij je geen last hebt van overmatig zweten!
Sterkte ermee!
Groetjes, Angela
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht