Hallo allemaal!
Op dit form las ik onder het kopje tabletten een stukje over een website waar ze tabletten tegen het overmatig zweten verkopen. Aangezien ik na het lezen van de website toch wel een beetje nieuwsgierig ben geworden, ben ik benieuwd of er mensen zijn die deze tabletten al eens geprobeerd hebben. Zo ja... dan ben ik (en waarschijnlijk een hoop anderen ook) erg benieuwd naar de resulaten hiervan!
Wanneer nog niemand hier ervaring mee heeft dan zal ik in de loop van de week de tabletten bestellen en proberen. Of het wel/niet werkt... dat zal ik natuurlijk op dit formum laten weten.
website = www.geen-zweet.nl
www.geen-zweet.nl
Re: www.geen-zweet.nl
Dit hoort eigenlijk thuis in "Tabletten". Er is hier ook al een topic over:
viewtopic.php?f=11&t=2130
viewtopic.php?f=11&t=2130
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht



