Ik heb niet het hele topic door gelezen maar wilde even mij ervaringen delen.
Ik heb een hele tijd Odorex gebruikt maar dat werkte niet meer + dat ik echt kapot ging van de jeuk als ik het gebruikt had. Toen overgestapt op odoban en toen ik het de eerste keer gebruikte prikte het iets maar lang niet zo veel als adorex.
De week erna had ik op een zatrerdag 3 haartjes gepileerd uit me oksel (hars ze normaal maar was er bij ingeschoten dus de zwartste even weg gehaald

) en de dag erna odoban op gedaan. Ik ben huilend in slaap gevallen van de pijn. Heb een handdoek tussen me oksels gedaan en de dagen erna kon ik mijn arm niet omhoog doen. Helemaal rood, geirriteerd en strakgetrokken en vreselijk droog. Toen het spul 1,5 laten staan en opnieuw begonnen. Dit keer niet geharst, epileert of geschoren. Armen waren volledig droog (gefohnt) en 1 spraytje opgedaan. Nou weer iets prikken maar verder goed te verdragen. Dag erna weer gedaan en toen begon het gezeur weer.. meer prikken maar niet zo als die keer ervoor.
En omdat er op de gebruiksaanwijzing staat dat je het net zolang achter elkaar moet gebruiken totdat het werkt heb ik voor een dag 3 gekozen. Dit was een ramp. Branden, bijten, jeuken, prikken net of me oksel compleet weg geschroeid werd. Onverdragelijk........... dag erna kon ik me armen niet meer bewegen want dan deed het continu pijn en nu 3 dagen later zijn me oksels weer rustiger maar het zweten wordt er niet minder om.......
Ik doe precies wat er op de gebruiksaanwijzing staat.. 1 sprayje voor het slapen gaan op droge schone oksels.. dag erna afspoelen maar toch is het onverdragelijk....
Ben ik een hopeloos geval??? Ik zou graag van dat zweten afwillen maar als ik er zo onder moet lijden zit er niks anders op als leven met zweetvlekken in ieder truitje.... dus me hele leven in het zwart lopen