Na jarenlang last te hebben gehad van mijn overmatig zweten, heb ik laatst dan toch eindelijk een afspraak kunnen maken in het ziekenhuis voor een behandeling met Botox. Verschillende deo's, pillen en andere medische hulpmiddelen hebben mij nooit kunnen helpen, vandaar dat ik nu ook super benieuwd ben hoe het allemaal gaat uitpakken.
De arts die ik gesproken heb was heel vriendelijk en begrijpend, en gelukkig heb ik een afspraak kunnen maken die maar twee weken van ons eerste gesprek af lag. Nu mij nog maar drie dagen rest begin ik toch wel zenuwachtig te worden: en dat eigenlijk alleen maar in positieve zin..
Toch vraag ik me af wat de gevolgen zijn van deze ingrijp. In sommige topics heb ik gelezen dat mensen er blauwe plekken in de oksels aan overhouden, anderen voelen enkel een lichte pijn vlak na de behandeling. Maar wat zijn de normale gevolgen?
Ik moet zeggen dat -zolang de behandeling werkt- deze gevolgen me eigenlijk niet zoveel doen. Door die pijn bijt ik me gewoon heen (aan de verhalen te horen is het het zeker waard) en blauwe plekken.. daar valt ook mee te leven. Ik wil gewoon super graag van dit zweten af, en heb er een boel voor over (: