Het is inderdaad één broek en je ziet ook de knieholten. Mijn broek was nat vanaf mijn rugband tot aan mijn onderbenen, dan stukje droog en dan de knieholten weer.
Ik weet dat het heel veel verschil maakt wat voor broek je aantrekt. Heb mijn hele leven al moeite met het uitkiezen van broeken (en truitjes, en sokken en jassen...). Ik vind persoonlijk stretchbroeken wel fijn. Zwarte stretchbroeken zijn van zo'n stof dat je er geen natte plekken op ziet (de lycra-achtige broeken). Ze zweten wel meer en zitten warmer maar zolang je het niet ziet maakt dat me minder uit. Hoogstens NOG meer opletten met waar je gaat zitten. De broek op de foto is trouwens een katoenen broek. Met lichte spijkerbroeken heb ik trouwens net zo veel last van plekken. Denk dat het verschilt per persoon en 'per zweetplek' welke kleding het beste aangetrokken kan worden.
Groetjes!
P.S Ik lees ook regelmatig van anderen dat zij ook onder de ene oksel meer zweten dan onder de andere. Dat heb ik zelf ook maar als je naar de foto van mijn broek kijkt kan je ook zien dat het bij mij zelfs verschilt per bil en knieholte. Denk dat m'n ene bil gewoon wat nerveuzer is aangelegd dan de andere

. (Het is trouwens een 'baggy' broek, dus hij zat ook nog behoorlijk los en wijd... Het is dus veel stof voor mijn lichaam, kan je nog meer nagaan hoeveel zweet het was...)