Verwijderen complete okselhuid

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Erje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Re: Verwijderen complete okselhuid

Bericht door Erje »

De Rexona is ook niet agressief, want ik ben erg gevoelig voor die dingen, maar deze kan ik tot nu toe wel tegen. Ik gebruik het nu enkele weken. Botox helpt bij mij een paar maanden en dan begint de ellende weer. Dus om die tijd tot de volgende Botox even een beetje leuk door te komen gebruik ik nu dit. Maar het nadeel van zulke dingen is altijd dat als iets goed bevalt, het ineens weer veranderd ( nu vernieuwd!! ) kan zijn, waardoor ik er toch allergisch voor ben, of zelfs helemaal niet meer te koop. Ik hoop dat dit spul nog lang te koop blijft en in dezelfde samenstelling.
De geur vind ik meevallen, maar omdat je het 's avonds moet aanbrengen heb ik daar verder geen last van. De volgende dag ruik je het niet meer, maar het werkt dan nog wel. Als ik het 's morgens aanbreng ruik ik het wel en daar houd ik niet van.
mirthe
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door mirthe »

Misschien ga ik de mannenversie nog maar eens kopen, ruikt misschien iets prettiger en dan zal ik het eens wat langer gaan gebruiken.
Therme heb ik si gi avond weer gebruikt. Sinds de laseroperatie had ik nog geen sterke deo gebruikt, dus het kan zijn dat mijn operatie icm de therme wel beter effect zal hebben dan voorheen. Vaak is het jammer genoeg dat deze middelen wel een tijdje goed helpen en daarna opeens niet meer, maar wie weet
Wat jammer voor jou dat de botox niet zo lang werkt. Je blijft dan helaas toch weer deel van het jaar met het probleem zitten.Ik hoop voor je dat de rexona goed blijft werken.
Toch ben ik er van overtuigd dat in de toekomst wel een betere oplossing zal komen.Ik denk dan meer aan het behandelen van de okselhuid. Operaties zoals ets vind ik te ingrijpend. Ik heb ook al gelezen over transplantatie okselhuid. Dat lijkt me nu nog te eng en ben ook bang dat het er lelijk uit gaat zien. Toch zie ik wel meer een oplossing in het plaatselijk behandelen van dat stuk huid.
mirthe
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door mirthe »

Hoi Mir, nog even reaktie op jouw reaktie. Ik heb tijd geleden botox geprobeerd wat echter maar kort werkte. Het is wel gek ,want de tijd dat het werkte dacht ik nog steeds te zweten. Dan voelde ik maar was ik droog. Zoals jij beschreef kan ik me voorstellen dat je na zoveel jaren gezweet te hebbenn toch blijft checken.
Erje
Moderator
Moderator
Contacteer:

Bericht door Erje »

mirthe schreef:Misschien ga ik de mannenversie nog maar eens kopen, ruikt misschien iets prettiger en dan zal ik het eens wat langer gaan gebruiken.
Therme heb ik si gi avond weer gebruikt. Sinds de laseroperatie had ik nog geen sterke deo gebruikt, dus het kan zijn dat mijn operatie icm de therme wel beter effect zal hebben dan voorheen. Vaak is het jammer genoeg dat deze middelen wel een tijdje goed helpen en daarna opeens niet meer, maar wie weet
Wat jammer voor jou dat de botox niet zo lang werkt. Je blijft dan helaas toch weer deel van het jaar met het probleem zitten.Ik hoop voor je dat de rexona goed blijft werken.
Toch ben ik er van overtuigd dat in de toekomst wel een betere oplossing zal komen.Ik denk dan meer aan het behandelen van de okselhuid. Operaties zoals ets vind ik te ingrijpend. Ik heb ook al gelezen over transplantatie okselhuid. Dat lijkt me nu nog te eng en ben ook bang dat het er lelijk uit gaat zien. Toch zie ik wel meer een oplossing in het plaatselijk behandelen van dat stuk huid.
Ja, ik denk ook dat er iets nieuws gaat komen en ik hoop dat het niet te leng meer gaat duren. Ook wat dat betreft is dt forum fijn, want je komt er dan meteen achter als er iets nieuws op de markt is. ETS zou ik ook echt nooit doen, mij te eng.
Wanneer heb je dat gesprek bij de kliniek van Slimlipo?
mirthe
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door mirthe »

Hoi Erje,
Omdat ik wat ver van de kliniek woon en mijn oksels volgens mij wel goed genezen ,heb ik een telefonische afspraak gevraagd. Ik heb gebeld en kon pas over 2 wkn een telefonische afspraak krijgen aangezien hier natuurlijk toch wat tijd voor moet worden ingepland.
Ik vind dat geen probleem, geeft me nog de tijd om de therme of rexona te gebruiken, misschien geeft die combi met de laseroperatie dan toch wel effect.
Ik moet wel zeggen dat het zweten onder de oksels si de laser wel minder lijkt te ruiken. Dat is tot dusver mij wel opgevallen als positief effect.
Ik hou je nog op de hoogte van het gesprek en ook het gebruik van thermen/rexona icm de laseroperatie.
Groetjes Mirthe
LadyDark
Vijver
Vijver
Contacteer:

Bericht door LadyDark »

Hallo Mirthe
Ik heb dus ook complete huid transplantie er bij gehd zoals je gelezen heb maar ik heb dus helemaal geen zweet meer ook geen klam zoals Mir heeft ik zweet eingelijk helemaal amper nog. Heel soms een beetje op me voorhoofd mar das minimaal verder weet ik helemaal nergens. Ik heb wel complicaties er aan over gehouden doordat mijn oksels open hebben gelegen vzonder huid zijn mijn zenuwen in mijn hand aangetast en nu bij zware arbeid bij mijn handen heb ik erg veel pijn in mijn handen mijn zenuwen zijn over gevoelig gewrden maar weet je dat is bij zo weing mensen dat zie je zowat bij niemand dus daar hoef jej e geen zorgen over te maken . IK heb na 3 jaar deze keuze gemaakt om dit te doen omdat de bbotox niet meer werkte.
Hopelijk heb je hier wat aan
Ts iets waar je goed over na moet denken maar als ik de zelfde keuze weer kreeg had ik het weer gedaan ik ben wel mega blij met het feit dat ik niet meer zweet.

groetjes Lady
Plaats reactie