heeej
ik heb contact gehad met Sudor en daar konden ze niks van mij vinden dat ik al eerder geopereerd was en daar hebben ze mij aanbevolen om het gewoon via het regukiere circuit te doen omdat dan wel alles vergoed wordt. ze zeiden tegen mij we kunnen nu wel een afspraak maken maar dan moet je alles zelf betalen en er zijn een aantal mensen op dit forum die dat al eens aan mij hadden gevraagd.
ik heb dus alles vergoed gehad omdat ik gewoon naar de longarts ben geweest en die opereert voor sudor.
misschien hebben jullie er iets aan??? wou het toch ff melden.
ik moet maandag bellen naar de long afdeling.
groetjes linda
misschien een optie voor jullie??
-
linniejj
- Beekje

- Contacteer:
heeeej
toen ik geopereerd ben waren ze net bezig om sudor op te richten zeg maar en dat zin in hengelo en ze konden mijn gegevens wel opvragen maar die kosten waren allemaal voor mezelf en toen zeiden ze dan kun je beter gewoon een afspraak maken in het ziekenhuis waar je geopereerd bent en met die arts en dat ga ik deze week doen en dan maar hopen of ze me iets meer kunnen vertellen
liefs linda
toen ik geopereerd ben waren ze net bezig om sudor op te richten zeg maar en dat zin in hengelo en ze konden mijn gegevens wel opvragen maar die kosten waren allemaal voor mezelf en toen zeiden ze dan kun je beter gewoon een afspraak maken in het ziekenhuis waar je geopereerd bent en met die arts en dat ga ik deze week doen en dan maar hopen of ze me iets meer kunnen vertellen
liefs linda