helluppp haha

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
linniejj
Beekje
Beekje
Contacteer:

helluppp haha

Bericht door linniejj »

heeej

ik heb net van de huisarts oxibutynine gekregen en hij wist er helemaal niks van af dat het ook voor het zweten gebruikt werd hij heeft zelf de apotheek gebeld om te vragen of zij er eerder van hadden gehoord.
maar kan er iemand mij vertellen of het officieel een medicijn is voor blaas problemen????
daar ben ik erg benieuwd na en kan iemand ook vertellen wat zijn of haar huisarts er over vertelde??
wat fijn dat de operaties gelukt zijn!!!! ik ben dus ook geopereerd twee jaar geleden maar ik heb echt 5 dagen in het ziekenhuis gelegen aan de morfine en zuurstof het is dus echt allemaal veranderd als ik dat zo hoor.
maandag kan ik weer naar het ziekenhuis bellen om een afspraak.
ik hoop dat er dan voor mij ook nog een optie is :)

liefs linda
mirela
Rivier
Rivier
Contacteer:

Bericht door mirela »

Hoi Linda,

Heel veel suc6 maandag met bellen.

Volgens mij moet het geen probleem zijn, om het nog een keer te proberen. Ik heb net ergens anders een verhaal gelezen dat er bij 300 operaties er 8 keer voorkomt dat men aan 1 kant kan gaan transpireren. Deze mensen kunnen opnieuw de ingreep ondergaan waarbij weer dezelfde kansen zijn. Dus de kans dat je niet te helpen bent is heel heeeeeel erug klein.

Laat je goed voorlichten. Ze zullen al je vragen beantwoorden.

Groetjes Mirela
mirela
Rivier
Rivier
Contacteer:

Bericht door mirela »

zat nof ff te googlen en vond de volgende link

http://www.consumed.nl/?url=http://www. ... p3?id=3767

Hier staat de beschrijving van oxibutynine.
Het is dus voor blaasproblemen en ncontinentie.

Groetjes Mirela
Plaats reactie