update na 3 weken

Alles over operatieve ingrepen om het overmatig zweten tegen te gaan.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
mirela
Rivier
Rivier
Contacteer:

update na 3 weken

Bericht door mirela »

Hallo allemaal,

Het is nu ongeveer 3 weken geleden dat ik me heb laten opereren bij Sudor.

Mijn handen oksels en bovenlijf zijn droog. Voor het eerst in mijn leven moet ik nu handcreme gaan gebruiken om wat vocht toe te dienen aan mijn huid :lol: een hele vreemde gewaarwording.

De anderen die samen met mij geopereerd zijn hebben bij de huisarts de hechtingen eruit laten halen. Maar ik vind het vreselijk om te laten doen en ze lossen toch vanzelf op dus bij mij zitten ze er nog in. Ik denk dat ze deze week eraf gaan vallen. In het begin had ik veel druk op de borst en gevoelige plekken op mijn borsten en rug. Dit is helemaal weg. De eerste week na de operatie heb ik ook helemaal niets gedaan en ik denk dat dat goed is geweest. Wat ik daarmee bedoel te zeggen is: wij hebben 2 kleine kinderen en die vragen dagelijks om ze te tillen, hoog te moeten rijken enz.

Ik ben heel erg blij dat ik de ingreep het laten doen, en voor de mensen die alles hebben geprobeerd is dit een aanrader. Til niet te zwaar aan alle negatieve verhalen die mensen vertellen. Maar vergeet niet dat het een OPERATIE is. De positieve verhalen over de operatie staan hier erg weinig op vooral omdat je als je eenmaal droog bent je hier niet snel meer naartoe surft. En commentaar geven is veel makkelijker.

Groetjes Mirela
dientje
Zee
Zee
Contacteer:

Bericht door dientje »

Okeee hartstikke mooi mirela,

Fijn dat je ons een update geeft en dat het gewoon nog steeds helpt !!

Ik ga volgende week naar de open dag :D
Plaats reactie