Heej,
Ik heb een vriendin die erg zweet!
Wij (ik en wat vriendinnen) willen dit graag aan der vertellen,
alleen we weten niet hoe we dat moeten doen,
want volgens my komt het wel hard over!
heeft iemand mis tips?
Groetjes Jenny
Vriendin die erg zweet..
Vriendin
Hoi,
Ik denk niet dat het een probleem is om je vriendin te vertellen dat ze zweet. Ik neem aan dat ze het zelf ook merkt.
Het probleem zit denk ik in het feit dat je haar ruikt.
Met een eerlijke benadering, en niet aanvallend kun je het rustig vertellen. Maar doe het niet met z'mn allen tegelijk. 1 op 1 is na mijn idee het beste.
Suc6 met vertellen.
PS: Als jullie het echt niet durven laat haar dan deze site zien, is in iedergeval een goede insteek.
Groetjes Mirela
Ik denk niet dat het een probleem is om je vriendin te vertellen dat ze zweet. Ik neem aan dat ze het zelf ook merkt.
Het probleem zit denk ik in het feit dat je haar ruikt.
Met een eerlijke benadering, en niet aanvallend kun je het rustig vertellen. Maar doe het niet met z'mn allen tegelijk. 1 op 1 is na mijn idee het beste.
Suc6 met vertellen.
PS: Als jullie het echt niet durven laat haar dan deze site zien, is in iedergeval een goede insteek.
Groetjes Mirela
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht



