Probleem.

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Rfw..x
Druppel
Druppel
Contacteer:

Probleem.

Bericht door Rfw..x »

Hallo mensen,

Ik zal bij het begin beginnen: Ik kwam hier via-via terecht en ik keek even rond want ik heb ook last van veel zweten. Nu heb ik odorex deo gekocht maar: 1. Ik weet niet welke ik moet hebben want er stonden 5 verschillenden in de winkel, 2. Ik weet niet waar ik het op moet spuiten, Kleren of Huid, 3. Ik weet niet hoevaak ik het opspuiten moet. Is er iemand die deze vragen kan beantwoorden?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ik zou odorex extra dry nemen en uiteraard moet je dit op je oksels of de plekken waar je zweet spuiten of rollen.

Ik zou het zo vaak gebruiken als je zelf wilt. Als je merkt dat het niet werkt dan doe je er nog wat op....

succes!

groetjes Thijs
fraz
Plas
Plas
Contacteer:

Bericht door fraz »

odorex extra dry zit toch in een doorzichtig flesje wat je moet deppen. 's avonds nadat je je oksels hebt gewassen ???

Of bedoel je een andere thijs ??
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Nee volgens mij is dat degene ja...
fraz
Plas
Plas
Contacteer:

Bericht door fraz »

oke omdat je het over spuiten en rollen had en dan gaat ie alsnog met de verkeerde de winkel uit ;-))

Het gaat dus over odorex extra dry. Dat zit in een doorzichtig flesje (kleurloos spul). Op de binnen kant van het etiket staat de gebruiksaanwijzing (kun je door de vloeistof heenlezen)
Het flesje zit trouwens in een doosje ;-)

succes ermee
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht