Hallo allemaal!
Ten eerste wat een geweldige site.
Een feest der herkenning,echt waar!
Mag ik een vraagje stellen hier?
Ik heb niet alle topics gelezen dus sorry als deze vraag al een keer eerder is gesteld.
Over 2 mnd. heb ik een afspraak staan bij de dermatoloog.
Wie kan mij wat vertellen over wat ik zo al kan verwachten?
Ik hoop uiteraard dat ik iets voorgeschreven krijg dat goed werkt en ik EINDELIJK van het zweten (oksels) af ben en ik misschien eens een normaal shirt aan kan trekken zonders alles maar te moeten verbergen en ongemakkelijke houdingen aan moet nemen.
Ik hoor/lees graag jullie ervaringen!
Alvast bedankt,ik ga even verder nuezen hier!
Groetjes Marcia.
Eerste bezoek dermatoloog
he marcia,
toen ik bij de dermatoloog ben geweest, toen heeft ze alleen even onder mijn oksels gekeken :oops: en daarna is ze gaan overlegen en toen ze terug kwam toen zei ze dat botox goed kon helpen, en dat ze me daarvoor op de lijst zou zetten, helaas, nu 2 maanden geleden zijn ze me al een keer vergeten te bellen toen het botox moment was en bellen ze helemaal niet, ze kunnen me niet zeggen wat het kost. maja, daar heb ik dus niet op zitten wachten, en ben naar carpe geweest in belgie.
maar het is natuurlijk heel verschillend wat een dermatoloog doet.
succes groetjes tally
toen ik bij de dermatoloog ben geweest, toen heeft ze alleen even onder mijn oksels gekeken :oops: en daarna is ze gaan overlegen en toen ze terug kwam toen zei ze dat botox goed kon helpen, en dat ze me daarvoor op de lijst zou zetten, helaas, nu 2 maanden geleden zijn ze me al een keer vergeten te bellen toen het botox moment was en bellen ze helemaal niet, ze kunnen me niet zeggen wat het kost. maja, daar heb ik dus niet op zitten wachten, en ben naar carpe geweest in belgie.
maar het is natuurlijk heel verschillend wat een dermatoloog doet.
succes groetjes tally
Hoi,
Wat moet je allemaal vertellen, Alles wanneer het is begonnen hoe je hebt gemerkt dat de hoeveel heid die je zweet niet normaal is. Dat je er op dit moment veel over leest en geef zelf aan wat jij denkt dat een oplossing zou kunnen zijn. Je komt dan niet over als een wijneus maar als iemand die al het een en ander heeft nagezocht.
Wat vind je zelf van alle dingen die hier beschreven staan?
wat heb je al gebruikt? (welke anti transpiratie middelen)
Je mogelijkheden:
- Anti transpiratie middelen verkrijgbaar bij de Drogist en apotheek (zelf betalen
- Aluminium Hydrochloride (ik hoop dat ik het goed geschreven heb)
- Botox injecties (zelf betalen)
- oxybutine tabletten
- Operatie
Dit is zo ongeveer wat er op dit moment mogelijk is. Je afspraak is over 2 maanden in die tijd kun je zelf best het een en ander voorbereiden. Overleg ook met je huisarts die kan je hiermee natuurlijk ook helpen. En ben je al voordat je bij de dermatoloog komt voor jezelf al weer een stukje verder.
Heel veel suc6
Groetjes Mirela
Wat moet je allemaal vertellen, Alles wanneer het is begonnen hoe je hebt gemerkt dat de hoeveel heid die je zweet niet normaal is. Dat je er op dit moment veel over leest en geef zelf aan wat jij denkt dat een oplossing zou kunnen zijn. Je komt dan niet over als een wijneus maar als iemand die al het een en ander heeft nagezocht.
Wat vind je zelf van alle dingen die hier beschreven staan?
wat heb je al gebruikt? (welke anti transpiratie middelen)
Je mogelijkheden:
- Anti transpiratie middelen verkrijgbaar bij de Drogist en apotheek (zelf betalen
- Aluminium Hydrochloride (ik hoop dat ik het goed geschreven heb)
- Botox injecties (zelf betalen)
- oxybutine tabletten
- Operatie
Dit is zo ongeveer wat er op dit moment mogelijk is. Je afspraak is over 2 maanden in die tijd kun je zelf best het een en ander voorbereiden. Overleg ook met je huisarts die kan je hiermee natuurlijk ook helpen. En ben je al voordat je bij de dermatoloog komt voor jezelf al weer een stukje verder.
Heel veel suc6
Groetjes Mirela
-
justadancer
ik ga ook maar eens kijken of ik een gesprekje met de dermatoloog kan regelen want ondanks dat de huisarts nadrukkelijk heeft gezegd dat dit niet vanzelf over gaat blijft mijn moeder volhouden dat het heus niet zo erg is en het vanzelf wel minder word of stopt en dat iedereen wel is zweet (nou ik ken niemand (behalve de mensen van deze site) die op z,n minst 16 uur per dag zweetvlekken in z,n t shirt heeft zitten). ik voel me weer is totaal niet begrepen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht



