uitzending editie Nl (2004)

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
gabie
Beekje
Beekje
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 13:00
Contacteer:

uitzending editie Nl (2004)

Bericht door gabie »

hey allemaal,
ik was even aan het zoeken op google... En toen kwam ik erachter dat hyperhidrosis ooit in het nieuws is geweest bij Editie NL op rtl 4.
Je kan de uitzending nog bekijken op: http://www.rtl.nl/actueel/editienl/arch ... week10.xml
(helemaal naar onder scrollen, en dan is het de op een na laatste van onder)
Er worden geen dingen genoemd in de uitzending die we nog niet wisten ;) , maar het is toch leuk om te zien dat er aandacht aan wordt besteed in de media. Er komt ook een vrouw in beeld die ook hyperhidrosis heeft, en zich voor botox laat behandelen.
groetjes, Gabrielle.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: uitzending editie Nl (2004)

Bericht door TomH »

gabie schreef:maar het is toch leuk om te zien dat er aandacht aan wordt besteed in de media.
Ben ik het helemaal mee eens!
Plaats reactie