:o Ik denk dat ik de laatste week een beetje zo erbij loop.
Ik heb al jaren last van HH en van alles geprobeerd en niks hielp. Ook de nare geurtjes kwamen met nog geen uur iets gedragen te hebben opzetten. Ik heb hier echter wat tips toegepast en dit keer heb ik er niet teveel van verwacht. Maar... het meest onwaarschijnlijke en meest gewenste is gebeurd. Ik ben nu zo'n anderhalve week redelijk zweetvrij. Wel zweet ik erg in stressvolle situaties, maar dan is het eerder weer over daarna. Ik heb niet de illusie dat dit vanaf nu zo zal blijven echter. Daar durf ik niet op te hopen. Maar dit is wel een van de mooiste anderhalve week die ik mee heb gemaakt! Geen enorme zweetvlekken en vooral ook geen geurtjes waardoor ik me rot schaam en nergens heen durf te gaan. IK heb vandaag zelfs een gekleurd shirt aan, al een hele dag!!!!!! Tot nu toe heb ik de volgende tips opgevolgd met tot nu toe een goed resultaat:
- voorwassen met Biotex blauw
- ik was me 's ochtends en 's avonds met antibacteriele zeep
- ik gebruik Odorex extra dry. Ik scheer me zo'n beetje om de twee dagen en dan gebruik ik de Odorex een avond niet (anders dep ik mijn oksels 's avonds voor het naar bed gaan).
- Ik probeer verder niet teveel laagjes over elkaar aan te trekken of te 'krampachtig' met mijn armen langs mijn lichaam te zitten.
- Ook eet ik zoveel mogelijk gezond. Gebruik weinig zuivel (ik mag geen melk ivm met allergie) en probeer zoveel mogelijk water te drinken.
Maar goed, sinds ik de 1e 3 dingen toepas, gaat het zo goed als nu tot nu toe.....
Ik wil jullie dan ook bedanken voor de tips. Nu maar heel hard duimen dat het aanhoudt........
Flower (nu eindelijk ook echt eens een lekker geurtje)
Een wereld gaat open
-
justadancer
Ik kom hier regelmatig kijken. Ook omdat ik me niet meer zo 'alleen' voel meer met dat vervelende zweetprobleem. Ik merk nog steeds dat de geurtjes veel minder zijn en de natte plekken ook. Zoals ik zei hierboven; het is vooral in wat meer stressperioden (of in een groep met mensen) en met veel laagjes over elkaar en beweging. Ook merk ik als ik ongesteld moet worden dat het dan erger is. Maar zoals het de laatste tijd is, ben ik vooralsnog erg blij met de resultaten.