Sportschool

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
mike
Beekje
Beekje
Contacteer:

Sportschool

Bericht door mike »

Hallo allemaal,

ik ben gisteren lid geworden van een sportschool. Dat ging al met moeite want ik zou me al vorige jaar aanmelden maar durfde toen echt niet i.v.m. overmatig zweten ( vooral handen en voeten heel erg ). maar ik heb voor volgende week een afspraak daar, want ze moeten een conditie test met me doen en nog een paar van die kleine testjes maar ik kijk er nu al HEEEEEL erg tegen op. ik kan er om huilen dat dit me leven zo beïnvloed elke dag maar weer 24/7.. maarjah in iedergeval, ik wou vragen of er iemand misschien tips voor me heeft?????
ik ben al van plan om die fitness handschoenen te kopen.

ps. ik heb gelezen dat Syneo5 goed helpt tegen zweethanden.... kan iemand mij please vertellen in welke winkels ik Syneo5 kan kopen????

groetjes.....
loortje
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door loortje »

Hey!

Ten eerste vind ik het heel knap dat je je toch aanmeld, terwijl je er erg tegen op ziet. Ik heb zelf niet zoveel ervaring met zweethanden, maar Syneo kan je kopen bij de DA. Het kost ongeveer 19 euro en als het niet werkt dan krijg je je geld weer terug. Het is dus zeker de moeite waard lijkt mij.

Heel veel succes,
mike
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door mike »

loortje schreef:Hey!

Ten eerste vind ik het heel knap dat je je toch aanmeld, terwijl je er erg tegen op ziet. Ik heb zelf niet zoveel ervaring met zweethanden, maar Syneo kan je kopen bij de DA. Het kost ongeveer 19 euro en als het niet werkt dan krijg je je geld weer terug. Het is dus zeker de moeite waard lijkt mij.

Heel veel succes,
bedankt voor de reactie en je antwoord, ik zal het zo snel mogelijk kopen. ik hoop echt dat het werkt....
TomH
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door TomH »

Tis voor iedereen weer verschillend natuurlijk, maar ik vind het absoluut niet erg om tijdens het sporten overmatig te zweten. Ik ga 2x per week hardlopen en 1x per week squashen en ben meestal al halverwege zeiknat. Maar dat doet me dan niet zoveel. Het zweten terwijl daar helemaal geen aanleiding voor is vind ik vele malen erger.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht