tijdelijke oplossing

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
ikkuh
Beekje
Beekje
Contacteer:

tijdelijke oplossing

Bericht door ikkuh »

ik heb binnenkort iets waarmee ik voor een ontzettend grote groep mensen sta. het wordt waarschijnlijk erg warm, en we zitten allemaal pal op elkaar. na die tijd moet ik ook nog handen schudden.
nou is het probleem bij mij, dat ik dan echt ga zweten. want ik sta dan echt in het middelpunt :roll: en dus wil ik het echt voorkomen. dus weten jullie gewoon een tijdelijk oplossing voor dat moment. dat ik iets in mn kleren kan doen ofzo, en oko iets om de geur te vermijden...want dat zou echt erg zijn. ik zou echt gehoplpen zijn als jullie iets weten....want ik kijk er echt tegenop, terwijl het voor mij een ontzettend mooi moment behoort te zijn :(
patricia
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door patricia »

Ik plak wel eens dik tape in een blouse. Daaronder trek ik dan een shirtje aan, zodat mijn huid niet tegen de tape aan zit. Je zweet dan natuurlijk wel, maar als je genoeg tape plakt, kan het zweet er natuurlijk niet doorheen. Gisteren was het 25 graden, toen heb ik het ook gedaan en er waren geen plekken te zien!!!!
Je ziet de tape trouwens ook niet zitten!!!

Succes ermee.
Mitsiejj
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Mitsiejj »

Heej

Ik heb misschien een beetje een vreemde tip maar als ik
zoiets van te voren weet plak ik maandverband in mijn shirtje..
Het lekt er niet doorheen en als je een beetje een nieuw shirtje
aan trekt waar dus de zweetlucht niet direct in komt wanneer het
een beetje warm wordt is dit best wel een makkelijke tijdelijke oplossing.
Succes!!

Kus
Vervelend
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door Vervelend »

patricia ,

haha :D , mooi oplossing ! ik doe het zelf niet hoor , maar ik had daar echt nog niet aan gedacht , kheb wel zo mun gekke manieren maar tape :D

maare... bij tape druipt het er toch af... want dat glijd als de ziekte vooral als je daar veel zweet toch?

greeetz
Zwetertje1977
Zee
Zee
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Je oksels scheren en de night before syneo 5 opsmeren.
In de ochtend 5 mg oxybutynine slikken en okselpads in je kleding plaatsen.
Plaats reactie