Syneo 5.....geweldig!!

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
elwoody
Druppel
Druppel
Contacteer:

Syneo 5.....geweldig!!

Bericht door elwoody »

Ik zit al meer dan 3 jaar te worstelen met het "zweetprobleem".
Iedere dag moet ik minstens 3 keer mn t-shirt vervangen omdat de zweet plekken vaak een diameter van 30 (!) cm hebben. Als ik zit dan hoor ik het zweet door mn t-shirt op de grond druppelen...ECHT VRESELIJK!!!!

Ik heb echt van alles geprobeerd, echt niks hielp. MAAR sinds 2 weken gebruik ik Syneo 5 en het werkt gewoon! En niet een klein beetje, maar echt voor de volle 100%! Ik heb deze dagen totaal niet onder mijn oksels gezweet met dit ontzettend warme weer!! Het maakte niet uit of ik midden in de zon zat of binnen, of ik liep of rende...GEEN ZWEET ONDER MIJN OKSELS!!

Ik kan het nog steeds niet geloven en voel constant onder mijn oksels om zeker te weten dat ik niet zweet! Het is echt onbeschrijfelijk!

Voor mij werkt het echt perfect, maar hoe zit het met anderen?
zoefff
Plas
Plas
Contacteer:

Bericht door zoefff »

Bij mij werkte het voor zweetvoeten heel goed. Alleen na een week of 2, 3 was het goede effect opeens weg, heel raar. Hoop dat het bij jou niet zo zal zijn en dat je er plezier van kunt blijven hebben zoals nu!
JOAN
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door JOAN »

Voor mij dus absoluut niet!
Heb het op aanraden van enkele kenissen gekocht bij hun werkte het perfect. Nou loopt het bij mij soms met straaltjes naar beneden, ben dus een flinke zweter (onder de oksels)
Stuur vandaag de verpakking terug, niet goed geld terug garantie.

Dag 1, zweten is niet minder geworden. Geen deo gebruikt geur was oke.
Dag 2, zweten niet minder geworden en dikke uitslag. Allergische reactie.

Ben erachter gekomen dat Aluminium Chloride (bestandsdeel) Zuur van aluminium is. Heftig goedje volgens de apotheek. Dus voor mensen met een metaalallergie of gevoelige huid raad ik het af.

Hoopte zo dat het werkte omdat de mensen om mij heen zo enthousiast zijn maar helaas voor mij niet.
Ga nu een homeopatisch middel proberen.

Maar ben blij dat het voor jou wel werkt.

Groetjes Joan
MadCreation
Beekje
Beekje
Contacteer:

Re: Syneo 5.....geweldig!!

Bericht door MadCreation »

elwoody schreef:
Ik kan het nog steeds niet geloven en voel constant onder mijn oksels om zeker te weten dat ik niet zweet! Het is echt onbeschrijfelijk!
Dit heb ik precies hetzelfde gehad dit weekend! Ik heb na de oxybutinine pillen ( werkten niet echt voor mij:() Odorex extra dry geprobeerd. Ik ben gewoon helemaal droog onder de oksels!!! Ook ik voel de hele dag door soms onder mijn oksels en ben verbaasd hoe heerlijk droog het is!

Ook valt het mij op hoe snel je er aan went dat je niet meer zweet!

Ik hoop dat het voor mij een lange tijd nog blijft werken want ik voel me fantastisch!
Zetta
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door Zetta »

:o Gefeliciteerd Elywoody!

Ik heb net als MadCreation odorex extra dry..nu drie weken en heb het in totaal 4 keer gebruikt (was een paar keer vergeten, kun je nagaan hoe snel je vergeet hoe het erg het was)
Ik zweet niks nada nop meer. Ik zie niks :lol: Ik snap er zlef ook niks van. Ik kan aan wat ik wil..en eventuele presentaties ben ik niet meer bang voor.
Odorex Dry is great. Denk dat het ongeveer hetzelfde is als Syneo 5. Elywoody, heb jij ook Odorex geprobeerd? Is namelijk goedkoper volgens mij. Het koste me iets van 2,20.

WAUWWWWW!!!

Ik vertelde mn ex erovr en hij zei: ik wist niet dat je een zweetprobleem had? Hahah... :roll:
Zetta
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door Zetta »

sorry ik bedoel ELWOODY... :lol: :oops:
Plaats reactie