wat raden jullie mij aan om te doen?

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
artist..
Druppel
Druppel
Contacteer:

wat raden jullie mij aan om te doen?

Bericht door artist.. »

hoi, ik ben 15 jaar en heb nu al zo'n 2 jaar last van overmatig zweten. ik weet dat je in de pubertijd meer zweet, dus weet ik niet zeker of ik wel hyper hidrosis heb. ik zweet voornamelijk onder mijn oksels en tussen mijn benen en op mijn onderrug. dat laatste heb ik pas sinds begin dit jaar, daarvoor alleen onder de oksels. van in een rustig tempo naar school fietsen krijg ik al grote zweetplekken die door mijn kleding heen zichtbaar zijn, al draag ik 2 laagjes. het hindert me bij alles wat ik doe, en toen ik hier een keer las dat iemand zich altijd bewoog op een manier zodat het niet op viel, realiseerde ik me dat ik dat ook doe.. (jas aantrekken, kluis openen etc..) nu in de zomer is het helemaal erg.. :cry:

op dit forum staan een hele hoop dingen om te proberen en ik weet niet wat het beste zou zijn? wie weet wat werkt en wat een goede oplossing is? ik ben maar eens op internet gaan zoeken omdat ik het echt zat begon te worden..
Kazi
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door Kazi »

Ik heb sinds gisteren ook dit forum ontdekt en ga binnekort naar Het Kruidvat om Odorex Extra Dry te kopen. Het wordt dan mn eerste en hopen dat het werkt voor lange tijd
MadCreation
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door MadCreation »

Ik heb het afgelopen weekend voor het eerst gebruikt. Mijn oksels zijn heerlijk kurkdroog! Ben vreselijk blij! Nu hopen dat het blijft werken!

het voelt heerlijk!
zoefff
Plas
Plas
Contacteer:

Bericht door zoefff »

hoi artist! voor de oksels helpt odorex dry bij veel mensen, dat is niet zo'n heel duur middel. Helpt dat niet, probeer dan syneo 5 (bij DA enzo). ik denk verder dat je het beste eens bij je huisarts langs kunt gaan, die zien regelmatig mensen met hetzelfde probleem en kan je het best advies geven. en eventueel naar de dermatoloog doorsturen!
RicoSosa
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door RicoSosa »

Hi,

Odorex lijkt de eerste keuze,volg wel goed de aanwijzingen op op de bijsluiter.

Ga pas naar de doktor als je alle andere middelen hebt uitgeprobeerd
Plaats reactie