Mijn geheim

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
destiny
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 11 jun 2006, 15:30
Contacteer:

Mijn geheim

Bericht door destiny »

hoi ik zit net lekker in de zon de mijn geheim te lezen totdat ik het verhaal las van Thijs ik begon te huilen dit was precies waar ik ook al een paar jaar las van heb heel erg zweten onder mij oksels ookal is het koud en ben je ontspannen ik voel me hier door ook erg onzeker en durf niet gek mee te doen met mij vriendinnen ik heb hier met mij moeder over gepraat en wilt mij helpen ik ga morgen bellen voor een afspraak met de dokter maar ik weet nog niet cker of ik hyperhisdrosis heb dus moet ik mij laten testen. nu wil ik ook graag een afsraak met een kliniek duurt het lang voordat je een afspraak heb of wordt je snel uitgenodigd?? en is het zweten dan ook snel voorbij?? groetjes destiny
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi Destiny,

welkom op het forum.... je spreekt over een afspraak met een kliniek. Wat bedoel je precies? een prive kliniek of een dermatoloog in het ziekenhuis ? Doe het stap voor stap. Ga eerst naar je huisarts... leg je verhaal uit. Hij/Zij zal je waarschijnlijk aluminium chloride voorschrijven. Kijk of dit werkt bij jou. zo niet dan kun je weer terug gaan naar je huisarts en dan zal hij/zij je zeer waarschijnlijk doorsturen naar een dermatoloog. Wil je direct botox laten injecteren en kun je niet wachten dan adviseer ik om naar Belgie te gaan (bij carpe want daar is het het goedkoopst) of je gaat naar Den haag. Let op dit zijn prive klinieken dus je krijgt niets vergoed. lees het forum goed door, heel veel is al besproken hier. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!

groetjes Thijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht