Ik heb naast overmatig zweten bij de oksels ook nog eens last van zweethanden en zweetvoeten. Het probleem is nu: ik heb hele leuke schoenen, balerina's (absoluut geen sandalen!)
Maar als ik zweetvoeten heb (en dat heb ik bijna altijd) worden mn voeten heel erg rood en dat ziet er dus niet echt leuk uit.. wie heeft hier een oplossing voor? Want ik wil natuurlijk ook niet de rest van de zomer met pantys rondlopen om het te camoufleren!
Heb ik ook! Rode voeten.. Rode handen.. Rood gezicht... Ben eigelijk ook nog maar een NewB, maar als ik zo lees kunnen die tabletten van de docter helpen tegen blozen, dus misschien ook wel tegen rode voeten.. Ze schijnen ook te helpen tegen zweten, dus ik ga morgen een afspraak maken met de docter!! :o... En vertel je dan ook of het helpt tegen rode voeten / handen etc!
Ik heb naast overmatig zweten bij de oksels ook nog eens last van zweethanden en zweetvoeten. Het probleem is nu: ik heb hele leuke schoenen, balerina's (absoluut geen sandalen!)
Maar als ik zweetvoeten heb (en dat heb ik bijna altijd) worden mn voeten heel erg rood en dat ziet er dus niet echt leuk uit.. wie heeft hier een oplossing voor? Want ik wil natuurlijk ook niet de rest van de zomer met pantys rondlopen om het te camoufleren!
HELP ME ALSJEBLIEFT!
er is via je huisarts een talkpoeder te krijgen die men vaak voor de voeten gebruikt, dan moet je eerst je voeten goed wassen, afdrogen en dan dat talkpoeder er op strooien beetje over je voet wrijven. ik heb het voor mijn oksel gebruikt en het hielp niet, maar ja volgens de huisarts is het ook meer voor de handen en voeten.
dus misschien krijg je er geen droge voeten van, maar word het zweten alleen minder, het word als het goed is vergoed door de verzekeraar dus probeer het uit.