misschien een tip?

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Immar
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 14 apr 2006, 11:43
Contacteer:

misschien een tip?

Bericht door Immar »

zelf heb ik helaas ook last van overmatig zweten. Zweten is een een symptoom van een andere oorzaak, maar dat weten jullie inmiddels ook wel..

Wat ik zelf inmiddels weet is, dat mijn stofwisseling/ hormoonhuishouding niet in balans is. Door mijn eigen stress, is mijn hormoonhuishouding niet in balans, wat mij o.a. het zweten (en de leuke lucht die ik erbij krijg) geeft. En het zweten geeft mij weer stress, onzekerheid irritatie enz... :(

Melk verergert het bij ook nog eens.. :oops:
Maar goed, hoe kun je nu achter de oorzaak komen? (zal niet voor iedereen zijn, denk ik...)Maar misschien de moeite waard om je erin te verdiepen.
Er is een therapie die Bioresonantie therapie heet, en die kan door middel van trillingen, overbelaste organen, allergieen, stoffen die teveel of te weinig in je lichaam aanwezig zijn opsporen en dus behandelen...Misschien een tip? www.bioresonatie.net

Verder ben ik zelf bij een kinesiologe die me behandeld voor ongeremde primaire reflexen (reflexen die te sterk aanwezig zijn, bijv. schrikken enz.) Het zweten zal dan ook worden ''genormaileerd''...
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: misschien een tip?

Bericht door TomH »

Immar schreef: www.bioresonatie.net
Bedoel je niet toevallig http://www.bioresonantie.nl/ ? want de .net variant werkt niet (bij mij tenminste niet....)
Immar
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 14 apr 2006, 11:43
Contacteer:

Bericht door Immar »

ik bedoel echt www.bioresonantie.net bij mij werkt het aanklikken ook niet :? , wel als je het 'handmatig" invoerd!
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Dank voor de tip :) 't Is natuurlijk het proberen waard.

Maar pas op voor allerlei alternatieve therapieën die jou verbetering beloven. Er is nog nix gevonden dat echt werkt hiertegen, behalve Botox of de operatie dan, of eventueel medicijnen.

De enige die er echt beter door wordt is de ( alternatieve ) therapeut ;)
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Vergeet iontoforese niet. Die dingen schijnen tegenwoordig behoorlijk effectief te zijn...
Plaats reactie