Rode zweet handen en voeten

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
~~Lindy~~
Druppel
Druppel
Contacteer:

Rode zweet handen en voeten

Bericht door ~~Lindy~~ »

Ik heb ook hh, vooral op mijn handen en voeten. Ze zijn ook heel erg rood. Ben vaak naar het ziekenhuis geweest maar ze weten niet precies wat het is. Precies waar ik heel erg zweet daar is het ook rood en verschilt wel van licht rood tot vuur rood het is nooit helemaal weg.
Ik zit er heel erg mee.

Heb erge zweet voeten en weet niet wat voor schoenen ik moet dragen, zou graag open schoenen willen dragen maar durf het niet vanwege mijn rode voeten:(

Ik heb nagedacht over SUDOR maar ik heb veel negatieve dingen gelzen op internet.
Is er iemand die ongeveer hetzelfde als mij heeft?
alvast bedankt voor het lezen
Zwetertje1977
Zee
Zee
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Hoi ~~Lindy~~

Ik heb heel soms last van rode voeten en handen wanneer ik ontzettend veel zweet. Bij mij gaat het gepaard met heel veel jeuk op de voeten en handen. Ik ben er ook voor behandeld met verschillende allergie testen maar ze zijn er niet achter gekomen wat het is.

Hetgeen wat het volgens de artsen eventueel kon zijn was dat wanneer ik overmatig transpireer meer vatbaar ben voor bepaalde stoffen waardoor mijn voeten en handen rood werden.

Bij zo een aanval ben ik meestal 2 a 3 uur uitgeteld. Gaat het bij jou ook gepaard met jeuk of omschrijf ik misschien iets anders?
~Pelusa~
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door ~Pelusa~ »

Ik heb dat ook best wel, maar dan in mijn oksels. Door het zweten wordt de huid aangetast( bij mij tenminste) en gaat het jeuken en wordt het rood. Ik doe er nu elke avond avond (als het erg is ook 's ochtends) nivea op, ik heb er nu bijna geen last meer van. Misschien dat dat bij jou ook helpt. (Zo niet, dan weet iik het ook niet hoor :P )
zoefff
Plas
Plas
Contacteer:

Bericht door zoefff »

dat heb ik ook! Zodra mn handen/voeten beginnen te zweten worden ze vuurrood en ook heel warm. Door het constatnte zweten vaak eczeem op de vingers, maar op de hanpalm geen last van jeuk.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht