Odorex Dry: mijn tweede keer

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

noahmushroom
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door noahmushroom »

Ik heb ook een aantal keren Odorex Extra Dry op mijn voorhoofd aangebracht en het lijkt erop dat ik sinds ik dat doe kalende inhammen begin te krijgen bij de slapen. De kalende inhammen zijn nog niet heel erg duidelijk te zien (misschien is het slechts een waanidee, of misschien is het wel gewoon een slecht uitgegroeid kapsel) en ik weet ook niet of het verband houdt met mijn gebruik van Odorex ED op het voorhoofd, maar het is goed mogelijk (zeker aangezien het niet in mijn familie zit om snel kaal te worden).

Het lijkt me daarom verstandiger om Odorex ED enkel en alleen voor de oksels te gebruiken, zoals het bedoeld is.
Samm
Druppel
Druppel
Contacteer:

Re: Odorex Dry: mijn tweede keer

Bericht door Samm »

Ik ging op schoolkamp met het ROC en wou graag shirtjes aan aangezien het vorig jaar zomer was, ik gebruikte odorex dry ( water in het flesje ) en het werkte perfect, ik sportte zelfs veel dat kamp en gedurende de 3 dagen heb ik geen zweetplekken gezien, misschien 1 keer een heel klein plekje wat echt niemand opvalt, niet eens mijzelf. Het werkt echt super, ik ga het weer halen en alleen in de zomer periode gebruiken, in de herfst en winter gebruik ik het liever niet zodat ik ook tussenperiodes heb ( voor alle zekerheid dus ).
Het is echt een aanrader.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht