Ik wil vertellen hoe de reactie van mijn man was toen ik vorige week voor het eerst vertelde dat ik last heb van overmatig zweten.
10 jaar lang hield ik dit voor mezelf, behalve mijn moeder. Ik voelde me vies, schaamde me, noem maar op.
Vorige week heb ik het verteld. Gek moment uitgekozen maar het ging gewoon zo. Ik had het steeds gepland, maar ik kon het niet
Hij reageerde super rustig, zelf zo cool dat ik dacht dat hij mij niet serieus nam. Was ook niet zo gek want hij had er nooit iets van gemerkt!! Gek toch.. Ik vond zijn reactie erg mild, misschien was dat maar goed ook, wat had ik dat verwacht??.. Ik vertelde alles wat ik erover te weten was gekomen de afgelopen maanden. Zelfs dat ik er aan dacht naar Antwerpen te gaan en vertelde over botoxinjecties. Voor hem natuurlijk nieuwe informatie waar hij nooit wat van had gehoord. Toch nam hij het te relaxed op naar mijn gevoel. IK heb een probleem hoor, dacht ik. Maar goed ik liet het er bij, het was een ongunstig moment. Ik laat het even zo.
Totdat ik hem een paar dagen geleden vertelde dat ik een afspraak had gemaakt in Belgié voor een botox behandeling tegen overmatig zweten. Het leek alsof hij schrok. Nam hij het nu pas serieus?? :? Blijkbaar wel! Hij zei,"ik dacht dat je dat nog niet zou doen?". Meteen de volgende dag vertelde hij mij dat hij absoluut mee wilde gaan, hij heeft vrij genomen voor die dag.
Misschien is de rit naar Antwerpen een echte goede kans om hem hierover nog eens alles te vertellen...
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes Ettina