Overgewicht & Zweten
-
VivaBarcelona
- Druppel

- Berichten: 2
- Lid geworden op: ma 24 jul 2006, 15:57
- Contacteer:
Overgewicht & Zweten
Hallo,
Ik ben hier nieuw! Ik heb last van overgewicht (ongeveer 15kg te zwaar) Door dit overgewicht zweet ik sneller dan normaal, maar in deze warme periode is het veel erger lijkt het! Ik gebruik altijd Odorex Extra Dry, en dat werkt prima! Maar heb nu het idee dat het zweet niet onder mn oksels vandaan komt maar van mn hoofd etc!
Weet iemand wat ik hier het beste aan kan doen?
Ik ben hier nieuw! Ik heb last van overgewicht (ongeveer 15kg te zwaar) Door dit overgewicht zweet ik sneller dan normaal, maar in deze warme periode is het veel erger lijkt het! Ik gebruik altijd Odorex Extra Dry, en dat werkt prima! Maar heb nu het idee dat het zweet niet onder mn oksels vandaan komt maar van mn hoofd etc!
Weet iemand wat ik hier het beste aan kan doen?
-
bruce
-
Remon
- Vijver

- Berichten: 58
- Lid geworden op: za 03 sep 2005, 16:45
- Locatie: Zeeuws Vlaanderen
- Contacteer:
Ook ik ben te zwaar, maar dat is volgens mij niet de reden van HH. Het zal er wel iets mee te maken hebben, maar het zal zeker niet de hoofdoorzaak zijn. 10 jaar terug was ik helemaal niet veel te zwaar en toen had ik ook al last van HH. Ik ben nu wel aan t afvallen, al 10 kilo, maar ik merk toch echt nog geen verschil in t zweten. Ik ben puur aan t afvallen, omdat t gezonder is.
-
VivaBarcelona
- Druppel

- Berichten: 2
- Lid geworden op: ma 24 jul 2006, 15:57
- Contacteer:
-
bruce
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht




