Overgewicht & Zweten

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
VivaBarcelona
Druppel
Druppel
Contacteer:

Overgewicht & Zweten

Bericht door VivaBarcelona »

Hallo,

Ik ben hier nieuw! Ik heb last van overgewicht (ongeveer 15kg te zwaar) Door dit overgewicht zweet ik sneller dan normaal, maar in deze warme periode is het veel erger lijkt het! Ik gebruik altijd Odorex Extra Dry, en dat werkt prima! Maar heb nu het idee dat het zweet niet onder mn oksels vandaan komt maar van mn hoofd etc!

Weet iemand wat ik hier het beste aan kan doen?
TomH
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door TomH »

Het overgewicht zal er ongetwijfeld wat mee te maken hebben, maar in hoe verre...? Ik had een kilotje of 20 overgewicht denk ik. Ben gaan hardlopen en squashen en heb er nu zo'n 15 kilo af schat ik (ik weeg me niet) maar het zweten is er absoluut niet minder op geworden.
Jac
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door Jac »

ben bezig met lijnen omdat ik ook te zwaar ben ( ongeveer 5 kg ).
ik hoop dat het een positieve invloed heeft op het zweten. m'n huisarts zegt van wel in ieder geval.

groetjes
bruce

Bericht door bruce »

Ik ben ook zo´n 10 tot 12 kilo in een jaar kwijtgeraakt, maar het zweten lijkt er alleen maar erger op geworden te zijn. Op gewicht zijn is gezonder, maar het hielp bij mij helemaal niet.
Remon
Vijver
Vijver
Contacteer:

Bericht door Remon »

Ook ik ben te zwaar, maar dat is volgens mij niet de reden van HH. Het zal er wel iets mee te maken hebben, maar het zal zeker niet de hoofdoorzaak zijn. 10 jaar terug was ik helemaal niet veel te zwaar en toen had ik ook al last van HH. Ik ben nu wel aan t afvallen, al 10 kilo, maar ik merk toch echt nog geen verschil in t zweten. Ik ben puur aan t afvallen, omdat t gezonder is.
VivaBarcelona
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door VivaBarcelona »

Ik zweer bij Oderex Dry! Werkt goed, echt ideaal want ik liep stage in het onderwijs!

Maar sinds 2 dagen begin ik echt te zweten, soms om niks lijkt het... Zou het door het klamme weer komen, warm huis of zit er meer achter??
bruce

Bericht door bruce »

Heb op advies van diverse mensen op dit forum ook odorex gekocht en voorlopig gaat het behoorlijk goed moet ik zeggen. Heeft iemand een idee hoe lang het werkt? Worden je oksels niet imuum na een tijdje? En kan je ook helemaal stoppen en toch droog blijven dan?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Bruce,

Kijk even in de deo topic, staat je antwoord er niet bij stel je vraag dan svp daar opnieuw!!!

Groetjes Thijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht