odaban

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
sadje
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: do 27 jul 2006, 18:36
Contacteer:

odaban

Bericht door sadje »

wie heeft ervaring met dit product?
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Niet om vervelend te doen hoor maar op http://overmatigzweten.nl/viewforum.php?f=10 (Deo's en zalfjes topic) staan al een aantal topics hierover. Kijk daar eens rond zou ik zeggen. :)
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Ja, ik heb het een tijdje gebruikt.

Deed het op absoluut droge oksels, eerst een beetje talkpoeder en dan Odaban op een wattenschijfje spuiten en daar dan de oksels mee deppen.

In het begin werkte het goed, maar na een tijdje leek het wel of het uitgewerkt was, maar ik ken ook iemand die er jaren heel tevreden mee is.
Ik gebruik het nu niet meer.
Plaats reactie