Jep ik ben een nieuweling, ik had paar dagen geleden deze site gezien, nouja heb de dokter gebeld voor een afspraak.
Heb hem deze site laten zien, en hij zei: Weer iets nieuws geleerd, want hij had er nog nooit van gehoord.
Nou omdat hij er nooit eerder mee heeft gewerkt geeft hij me de lage dosis van 2,5 mg.
Hij weet de bijwerkingen niet, maar het is normaal een medicijn voor de blaas. Hij heeft eerder voor deze klachten dit product nooit voorgeschreven omdat hij het niet wist.
Mijn vraag: Ik begin 1 x daags 2,5 mg. heeft dit al werking? Of is het eigelijk een te lage dosis om het te laten werken?
Ik moet het nu in elk geval proberen en over 3 weken terugkomen.
Hij wil graag weten hoelang een zo'n pil werking heeft, of het direct werkt en of dat het vantevoren moet worden geslikt. En moet blijven doorslikken. Of alleen zonodig. Of 1x daag 2,5 mg wel genoeg zou zijn.
Nou ik weet niet of jullie hier en daar nog wat informatie hebben. Ik ben topics aan het doorzoeken maar kan door de bomen het bos niet vinden..
Ben in elk geval blij deze site gevonden te hebben. Eindelijk verlost van de zwarte shirtjes :?
Het zou heilig zijn
Groetjes Suzanne