Moet je dit eens kijken tips tegen zweten

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Moet je dit eens kijken tips tegen zweten

Bericht door Thijs »

http://www.rtl.nl/(/actueel/editienl/)/ ... 407086.xml

Moet je eens op het kopje snurken klikken en dan naar de tips luisteren die er worden gegeven tegen overmatig zweten. Om te huilen... wat sneu.. moeten we dit serieus nemen ? Hoe bedoel je dat wij niet serieus genomen worden. grrrrrrrrr :x

Groetjes Thijsl
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

http://www.rtl.nl/(/actueel/editienl/)/ ... 403054.xml

Klik op zweten en kijk de video. Dit is een stuk beter dan de vorige.

Groetjes Thijs
Gast

Bericht door Gast »

Jeetje belachelijk zeg
nou daar gaat onze ziekenfonds vergoeding helemaal !
jeetje
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Dit was ergens midden 2004 hier. Per 1 januari 2005 is botox uit het ziekenfonds gehaald. Met dank aan minister Hogevorst. :x

Ik heb altijd geleerd dat overal waar TE voor staat niet goed is. Dat geld zowel voor ons zweet probleem maar ook voor de bezuinigingen van dit verschrikkelijke kabinet. :(

Groetjes Thijs
kimmy
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door kimmy »

we zijn in ieder geval goed bezig met deze site toch om de mensen op de hoogte te houden!!!

Ik wil dit niet meer missen!!
Angela
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door Angela »

Pff, wat een tips van die eerste zeg... Er is blijkbaar toch nog te weinig kennis over de ernst van het overmatig zweten! En dan dat eerste zinnetje; voor mensen die leven met iemand die overmatig zweet?! Waar slaat dat op! Alsof het zo erg is als je met zo'n iemand samenleeft :s.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ja zielig he? Ik denk dat die zin meer op snurkers slaat dan op ons. Grrrrr mischien moet er ook maar een apart gedeelte op dit forum voor snurkers komen! :zzz

Groetjes Thijs
Angela
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hahaha, ja, inderdaad. Heb medelijden met de mensen die samenwonen met iemand die snurkt EN overmatig zweet... :) Stel je voor zeg! :? Vraag me af wat ze daar van zeggen bij het nieuws... Misschien krijgen die mensen dan wel vergoedingen van het ziekenfonds voor het feit zet ze het uithouden met iemand die overmatig zweet :D.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hahahaha mag mijn vriendin zich dan gelijk aanmelden voor een vergoeding ?... als ik mijn vriendin mag geloven dan snurk ik en ja dat ik overmatig zweet is inmiddels ook geen geheim meer! hahahahahaha
Krijgen we nu vergoeding ? en ik ben nog kaal ook, dus mischien krijg ik er dan een gratis flesje pokon bij! :deuk
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht