Ik heb dat probleem ook en heb wel eens geprobeert om te stoppen met seroxat, maar dan raak ik uit balans en das nog erger dan zweten. Voor mij tenminste. Heeft met mijn serotonine (hormoon)gehalte te maken.
Wel wil ik vertellen, dat ik als kind ook al last had van HH, dus bij mij vraag ik me af, of het stoppen met bepaalde medicijnen wel zin heeft.
Ik ben wel gestopt met hormonen, die tegen de overgang werken. Ik heb nu een voedingssupplement waar soja oestrogenen in zitten en dat helpt goed, maar alleen tegen de opvliegers verder niet. Maar het is in iedergeval iets.
Joop, voor onder je oksels kan je ook aluminium chloride 20 % creme proberen, dat wil ook wel helpen, maar weer niet bij iedereen. Ik heb er gelukkig wel baat bij en ben onder mijn oksels droger ervan.
Je moet hiervoor wel een recept van je huisarts vragen en specifiek naar de creme vragen, dat maken ze bij de apotheek voor jou via het recept.
Dit wordt vergoed en is dus veel goedkoper dan Odorex dry, waar maar 5 % in zit.(geloof ik).

Gr. Ina