artikel in elsevier

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
ikkuh
Beekje
Beekje
Contacteer:

artikel in elsevier

Bericht door ikkuh »

ik weet niet of iemand het gelezen heeft, maar er stond een stuk over HH in de elsevier. nr 34 was het, hij is al wel oud, 26 augustus. misschien is hier iemand die lid is ofzo en het kan inscannen. ik heb nl geen scanner.
vond het wel goed dat er in zon bekend blad als de elsevier een artikel over HH stond. zo komt er nog meer bekentenis over.
Angela
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door Angela »

Las vandaag op mijn werk de Story en daar stond een artikel in over Hyperhidrosis! Merk echt dat er steeds meer aandacht komt voor HH, kom het de laatste maanden in de meest uiteenlopende bladen tegen! Goede ontwikkelingen! :D Ben zo vrij geweest om het A4-tje uit de Story te scheuren... Beetje asociaal maar hij was al heel oud en veel gelezen... :oops: Heb hem ingescand dus zal hem naar Thijs sturen!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Dat artikel in elsevier ben ik nog steeds erg geinteresseerd in. Valt er niets te regelen? :oops:
ikkuh
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door ikkuh »

eej,
ik heb even op de elsevier website gekeken, en je krijgt m daar dus alleen te zien als je lid bent. ik heb dat nr. niet meer. is er echt niemand lid van de elsevier??misschien familielid ofzo??
AnneMerle
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door AnneMerle »

Hoi,

Mss hebben ze het bij de bib wel. Bij onze bib liggen die bladen meestal achter de nieuwe bladen. Je zou het kunnen kopieren?

Groetjes

AnneMerle
merel_1992
Beekje
Beekje
Contacteer:

Bericht door merel_1992 »

stond ene tijdje geleden (jaar ofzo..) ook ene bericht in de cosmogirl... nouja, eigenlijk alleen dat 13 op de 100 mensne last hebben van overmatig zweten ofzo... wteen jullie wat de getallen zijn??
Angela
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door Angela »

Tijdens het uitwerken van de scriptie kwamen we vaak een prevalentie tegen van 0,5% - 1% in Nederland.
merel_1992
Beekje
Beekje
Contacteer:

Dus maar één op de hindert? minder zelfs? :o:O
merel_1992
Beekje
Beekje
Contacteer:

*hondert
Angela
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door Angela »

Ja, maar dat waren dan wel diegenen waarvan het ook echt duidelijk is. Er zijn heel veel mensen die het waarschijnlijk zelf niet als hyperhidrosis beschouwen en er daarom ook geen hulp voor zoeken.
merel_1992
Beekje
Beekje
Contacteer:

ok, thanx :shock:
Plaats reactie