Hallo allemaal!
Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik hier een oproepje plaats, maar ik hoop dat jullie me toch kunnen helpen. Voor het tijdschrift CosmoGIRL ben ik op zoek naar iemand die last heeft van hyperhidrosis en ik denk dat ik hier aan het juiste adres ben. CosmoGIRL is een tijdschrift voor meiden in de leeftijd van 14 t/m 19 jaar. Elke maand hebben we een groot real-lifeverhaal, waarin meiden vertellen over iets ingrijpends in hun leven. Komende zomer hebben we een grote reallife-special en daarvoor ben ik nu dus op zoek naar meiden die overmatig zweten en daarover willen vertellen. Ik hoop dat er iemand mee wil werken! Dus ben je ongeveer tussen de 14 en 21 jaar en wil je met jouw verhaal andere meiden een hart onder de riem steken? Laat het weten! Ik ben te bereiken op visroxanne@hotmail.com. Alvast bedankt!
Groetjes, Roxanne
Vertel je verhaal in CosmoGIRL
-
Shopaholic
- Druppel

- Contacteer:
Misschien een gekke opmerking, maar is het uit betrouwbaarheid niet beter om een e-mail adres te vermelden van Cosmogirl in plaats van eeh Hotmail e-mail adres? Ik neem aan dat een professioneel blad met professionele medewerkers de beschikking heeft over een eigen e-mail adres voor haar medewerker.
Dan weten reageersters tenminste zekerder dat dit een serieuze oproep is en durven te reageren met naam en toenaam. Iedereen kan natuurlijk een Hotmail e-mail adres aanvragen. Ik blijf Hotmail en Yahoo maar erg dubieus vinden voor zakelijk contact zeker als het commercieel van aard is. Zelf zou ik er nooit op reageren.
Dan weten reageersters tenminste zekerder dat dit een serieuze oproep is en durven te reageren met naam en toenaam. Iedereen kan natuurlijk een Hotmail e-mail adres aanvragen. Ik blijf Hotmail en Yahoo maar erg dubieus vinden voor zakelijk contact zeker als het commercieel van aard is. Zelf zou ik er nooit op reageren.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 6082 Weergaves
-
Laatste bericht door Thijs