Hoi, ik ben een jongeman van 22 en ik heb al zo'n 6 jaar last van overmatig zweten en dan eingelijk alleen onder men oksels. Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik mijn verhaal met iemand deel en ik moet zeggen dat het een lekker gevoel is om je frustraties eens van je af te schrijven.
Ik woon in het oosten van het land en het is hier vandaag meer van dan 30 graden, voor "nomale" mensen temperaturen die een glimlach op het gezicht toveren, voor mij een dag die niet snel genoeg voorbij kan zijn. Ik wou vandaag eigenlijk een cadeau halen voor mijn neefje die zondag 3 wordt, maar mijn "zomershirts" zitten in de was. Zwarte 100% katoenen t-shirts dus en ik heb geen zin om voor lul te lopen.
Het is trouwens fijn te weten dat er veel meer mensen zijn die HH hebben, niet dat ik dit mijn ergste vijand toe zou wensen. Soms voel ik me echt alleen op de wereld, ik ken verder persoonlijk niemand die er last van heeft en niemand lijkt het te begrijpen. Ik loop eingelijk het hele jaar door in zwarte en bruine vesten of een colbertje. Volgens mij denken mensen dat ik graag in pak loop, maar niets is minder waar.
Ik heb het forum een beetje doorgelezen en kwam zo bij een topic over t-shirts met ingenaaide pads. Daar heb er maar even één van besteld, als dat toch zou werken! Heb in mijn achterhoofd alleen al het idee dat het er wel doorheen of omheen zweet, maar we wachten af!
Eindelijk zomer! NOT ..
-
Zwetertje1977
- Zee

- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties