Radeloos.....

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Menno
Druppel
Druppel
Contacteer:

Radeloos.....

Bericht door Menno »

Ik lees dit forum al zkr een jaar maar nog nooit de moeite genomen om te registreren, Bij deze dus.

Maar zoals titel al aangeeft ik ben radeloos.
ik zweet erg onder mijn oksels en heb daarvoor Aluminium Chloride van de huisarts meegekregen, Wat perfect werkt maar heb nu het gevoel dat ik compensatie krijg over de rest van mij lichaam.
Nu zat ik te denken aan Oxybutine en was weer langs de huisarts gegaan en die verwees mij door naar een dermatoloog.

Na 2 maanden kon ik gister eindelijk terrecht bij de derma en ging er positief heen.
toen ik naar huis ging was mijn dag verpest , ik kreeg de oxy niet mee van de dermatoloog omdat ze er slechte dingen over had gehoord , en zelfs na het laten lezen van het forum wilde ze het niet meegeven.

Ik ben dus radeloos ik wil de oxy proberen maar ben te bang om het gewoon te bestellen via het internet.

Zijn er nog andere opties ?
Zwetertje1977
Zee
Zee
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Je kan je huisarts verzoeken je door te verwijzen naar een andere dermatoloog. Als patient heb jij daar recht op om ervoor te kiezen naar een andere dermatoloog doorverwezen te worden. En doet hij dat niet, kan je naar een andere huisarts gaan. Ik zou het zeker niet hierbij laten.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Contacteer:

Bericht door kimmy »

je zou je huisarts kunnen vragen diee kaan ze ook voorschrijven.
Dan zou je kunnen overleggen of je het 2 weken of zoo kunt proberen.
Dan terug voor evaluatie en eventueel doorgaan ermee

Try it!!!

Gr kim
Menno
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Menno »

Ik ben nu dus al 2 keer bij de huisarts geweest,
eerst verwees hij me door naar de dermatoloog.
Die wilde het niet geven.
Ik was dus terug naar de huisarts geweest om te vragen of hij het mij niet gewoon voor een week/ 2 weken voor wilde schrijven.
het antwoord was lukraak NEE.
en een afspraak voor een andere dermatoloog duurt dus weer 1 a 2 maanden en ga over 4 weken naar Turkije "WARM"
dus zit hier in een aardige dip....

Menno
Zwetertje1977
Zee
Zee
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Misschien is het overstappen op een andere huisarts een optie, al zal dat misschien wel wat lastig zijn ivm wachtlijsten? Niet geschoten is altijd mis ieder geval. Mijn huisarts was heel flexibel, die vond het erg interessant dat oxybutynine daarvoor gebruikt kon worden en schrijft het nu ook aan andere patienten uit zo heeft hij het aan mij gezegd. Wat dat betreft heb je net pech met je huisarts en dermatoloog.
Menno
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Menno »

Dat kan je wel stellen dat ik pech heb ja,
nou heb ik een voordeel dat mijn moeder een kinderboerderij/Speelplaats
runt en dus veel mensen kent.
Zo nu dus ook een andere dokter, Ze zou het aan hem voorleggen.
So keep ur fingers crossed ^__^

Gr Mennno
Plaats reactie