Welke tips en truuks gebruik je tegen het zweten ? of tegen de gevolgen van zweten ? en dan heb ik het over al het onconventionele... dus niet botox, deo's en medicijnen enzo
Let wel.. ik heb niet alles zelf geprobeerd en garantie is tot aan de deur!
Ik las net een bericht van iemand die koffie filters gebruikt om het zweet van haar nek af te vegen. Die schijnen goed te absorberen en laten geen sporen achter. Tis natuurlijk een raar gezicht als je dat doet waar mensen bij zijn, maar ik denk dat wij als geen ander een ster zijn in het verbergen van ons probleem. Althans.. de meesten
Nog een.. heb je last dat je kleding muffig of naar zweet blijft ruiken, ook na het wassen ? Doe een kopje soda bij je was. Schijnt te helpen maar alleen niet bij zijde en wol doen ! hi
Je schijnt ook een speciaal wasmiddel te hebben tegen zweet geur in je kleding... een roze fles van Fleuril....
Mischien niet helemaal op de juiste plek, maar heb je last van opvliegers dan schijnt een (1) liter sojamelk per dag goed te werken tegen opvliegers.
Bachbloesemdruppels kunnen ook helpen tegen veel zweten, alsmede salie thee. (kun je bij de Tuinen kopen)
Last van zweetkringen/plekken in je kleding ?
dan kun je ossegal bij je wasmiddel toevoegen
of je kleding in een handwasje stoppen met een scheut ammoniak en een tijdje laten weken, eens goed uitwrijven, spoelen en laten drogen.
Nou dat was het wat mij betreft voor nu ! ik weet zeker dat jullie nog veel meer tips en truuks hebben..... dus kom maar op!
groetjes Thijs