Misschien is het handig om een apart topic aan te maken voor mensen die geen hyperhidrose hebben, en waaraan wij die het wel hebben kunnen laten weten hoe erg het wel niet is?
Ik neem aan dat iedereen wel bekend is met "ach joh, niet zo zeiken iedereen zweet wel eens" "dat heb je nou eenmaal, daar moet je nou maar mee leren leven" "iedereen heeft wel iets" of als je (zoals ik dan) handschoenen draagt tijdens veel handelingen "waarom doe je die dingen aan als je het al zo warm heb, dat is toch dom/stom" word je echt gek van van die opmerkingen.. nee me vader "dan was je je handen gewoon een keer extra" "ja die en die deo moet je gebruiken" "dan doe je toch gewoon een extra laag t-shirts aan" mensen.. kom op dat werkt niet dat helpt niet daar word je niet beter van!
Daarom dacht ik, als er nou ergens iets echt duidelijk dikgedrukt of opgelicht staat in dit forum voor mensen die er geen bal verstand van hebben, dat ze het daar eens kunnen lezen dat het gewoon een officiele chronische ziekte is, en dat we niet achterlijk zijn en zeikerig? Dat het echt een sociale downtaker is? Dan kunnen we gewoon de bekenden verwijzen om dat maar eens te gaan lezen, als ze zogenaamd echt om ons geven.. toch?
Apart gedeelte voor bekenden
-
OkraMau
- Waterval

- Contacteer:
Even een extraatje, ik zat er aan te denken hiervoor gewoon allerlei reacties/ergenissen van mensen met HH te verzamelen, zoals dus verhalen, belevenissen etc,
en dit dan in een soort powerpoint te zetten of een soort van folder te maken ofzo? Dat kan je dan sturen of geven aan de mensen die er moeilijk over doen of er geen begrip voor kunnen/willen tonen... Zodat ze het toch misschien beter kunnen begrijpen..
who's with me?
en dit dan in een soort powerpoint te zetten of een soort van folder te maken ofzo? Dat kan je dan sturen of geven aan de mensen die er moeilijk over doen of er geen begrip voor kunnen/willen tonen... Zodat ze het toch misschien beter kunnen begrijpen..
who's with me?