Moet gewoon ff klagen over een brace

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Moet gewoon ff klagen over een brace

Bericht door OkraMau »

Bah bah en nog eens bah, zit je al met een muisarm/tenniselleboog/rsi of whatever, heb ik er een brace voor om toch pijnloos te kunnen werken... zweet ik me eigen op me arm helemaal de ***** dat de holtes van mijn ellebogen konden zweten dat wist ik al maar al te goed, van mijn onderarm wist ik het ook al maar me bovenarm.. jeeej wordt er helemaal gek van! O zo heerlijk broeïerig :(
Zou het liefste die brace uit willen gooien, maar dan verga ik weer van de pijn... dit is oneerlijk!
Sorry maar ik moest dit gewoon even kwijt.
Misschien vanaaf dáár maar eens odabannen ofzo...
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

feest.. nu jeukt het er al als de gallemiezen.. fijn :evil:
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door OkraMau »

fpiew beetej hoop rekken strekken masseren en zo, en ik loop al anderhalve dag zonder... het is nog stijf maar het gaat wel weer..

trouwens, mensen kijken me iedere keer vol kippevel aan dat ik nog steeds in me t'shirtje aan kom :p
en fietse vanochtend naast een collega, zegt hij het is koud.. doe ik net op dat moment me jas helemaal open, gelijk zo'n vreemde blik :p
Ric
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 16 sep 2008, 15:53
Contacteer:

Bericht door Ric »

Ha! Niks raars aan t-shirts in de winter, ik draag het liefst nog van die mouwloze shirts ;)
JayK
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 19:27
Contacteer:

Bericht door JayK »

Ric schreef:Ha! Niks raars aan t-shirts in de winter, ik draag het liefst nog van die mouwloze shirts ;)
genaamd hemden?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht