Bah bah en nog eens bah, zit je al met een muisarm/tenniselleboog/rsi of whatever, heb ik er een brace voor om toch pijnloos te kunnen werken... zweet ik me eigen op me arm helemaal de ***** dat de holtes van mijn ellebogen konden zweten dat wist ik al maar al te goed, van mijn onderarm wist ik het ook al maar me bovenarm.. jeeej wordt er helemaal gek van! O zo heerlijk broeïerig

Zou het liefste die brace uit willen gooien, maar dan verga ik weer van de pijn... dit is oneerlijk!
Sorry maar ik moest dit gewoon even kwijt.
Misschien vanaaf dáár maar eens odabannen ofzo...