Heeft er iemand dit al laten doen?
En wat was het resultaat?
Ik zweet namelijk heel hard op mijn voorhoofd en in mijn nek
Botox voorhoofd
Moderators: Thijs, Erje
-
Rens
- Beekje

- Berichten: 38
- Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 17:44
Re: Botox voorhoofd
Beste Sandra,
Ik heb dit laten doen, eerst alleen onder de oksels.
Dit werkte, alleen ging ik meer zweten op andere plekken, zoals voorhoofd en borst.
Later heb ik het op mijn voorhoofd laten doen, wat geen vermindering van zweten opleverde.
gr.
Ik heb dit laten doen, eerst alleen onder de oksels.
Dit werkte, alleen ging ik meer zweten op andere plekken, zoals voorhoofd en borst.
Later heb ik het op mijn voorhoofd laten doen, wat geen vermindering van zweten opleverde.
gr.


