Opluchting

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Marloes
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 02:23
Contacteer:

Opluchting

Bericht door Marloes »

Wat een opluchting om te lezen dat ik niet de enige ben...
Na vandaag ben ik het echt bui om zo te zweten in mijn gezicht!!
ff een paar boodschappen doen, en het loopt met straaltjes van mijn gezicht af.
Ik heb er al een hele tijd last van, maar dacht steeds dat het aan mezelf ligt.
Ik heb wat overgewicht, en mijn conditie is ook niet helemaal optimaal.
Maar ik heb het zelfs als ik stil zit, en niet beweeg!
Ik ben een vrouw, en hebben helaas de neiging om make-up te "moeten" gebruiken.. Maar geloof me, dat blijft niet zitten als je een hele waterval van je gezicht af hebt..
Ook erg leuk als je met nieuwe personen in contact komt, en van de zenuwen alleen maar meer gaat zweten.. Lekkere eerste indruk :?
Maar door al die reacties en info die ik nu gelezen heb, ga ik volgende week toch maar eens naar de huisarts..
Wat zou het een verademing zijn om, al is het maar iets minder, zweet te produceren!
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

:welkom

En d'r is toch ook waterproof makeup? Of is dat alleen mascara...? :? Ja ben een man, kheb er dus niet zoveel verstand van. ;)
Marloes
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 25 jun 2006, 02:23
Contacteer:

Bericht door Marloes »

haha ! wel heel goed bedacht, maar nog niet alles is waterproof..
Normaal probeer ik met poeder het glimmende van mijn gezicht af te halen, maar daar hebben ze nog niets voor uitgevonden..
Plaats reactie