(Voor)hoofd

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Juliette
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 28 feb 2006, 13:52
Contacteer:

(Voor)hoofd

Bericht door Juliette »

Hoi,

Zweten deed ik, helaas, al snel, maar het is nu door medicijn gebruik nog erger geworden. Voor mijn oksels heb ik al goed spul gevonden.
Maar mijn voorhoofd, arghh, daar word ik niet goed van.
En voor zover ik het nu heb kunnen zien is daar erg weinig aan te doen.
Toch een berichtje hier, misschien zijn er mensen met tips, die ik nog niet ken.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Juliette,

welkom op het forum.
Mag ik vragen wat je voor je oksles gebruikt?
Voor het voorhoofd zou ik niet weten sorry maar lees het forum goed door misschien dat er ergens nog tips staan!!

Succes, groetjes Kim
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Oxybutynine helpt ook goed tegen het zweten op mijn voorhoofd.

Voordat ik oxybutynine gebruikte had ik altijd zweetbandjes bij me of om mijn pols onder de kleren.
Plaats reactie