Hoi,
Zweten deed ik, helaas, al snel, maar het is nu door medicijn gebruik nog erger geworden. Voor mijn oksels heb ik al goed spul gevonden.
Maar mijn voorhoofd, arghh, daar word ik niet goed van.
En voor zover ik het nu heb kunnen zien is daar erg weinig aan te doen.
Toch een berichtje hier, misschien zijn er mensen met tips, die ik nog niet ken.
(Voor)hoofd
-
Zwetertje1977
- Zee

- Berichten: 243
- Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
- Contacteer:



