Hoi allemaal. Via google ben ik op dit forum terecht gekomen en ik wist niet wat ik zag toen bleek dat ik niet de enige ter wereld ben met dit zweetprobleem. Mijn naam is Marleen en ben 26 jaar en zweet sinds mijn 16e denk ik. Het lijkt alleen wel of in het in de loop der jaren alleen maar erger is geworden. Het is begonnen met natte oksels als ik het een beetje warm had, maar nu is het gewoon echt dramatisch! Voor mijn gevoel heb ik 24 uur per dag natte oksels (en dus mega zweetplekken in mijn kleding), zweethanden, zweetvoeten, mijn rug, benen en billen zijn ook meer nat dan droog. Heb al wel meerdere malen info op internet opgezocht over botox, maar dat is (voor mij) gewoon niet te betalen en dat zou dan ook alleen maar het probleem zweetoksels oplossen... Ik zie natuurlijk al weer onwijs op tegen de zomer en de dan hoge temperaturen. Ik de winter weet ik de zweetplekken nog wel aardig te verbergen (donkere broeken en grote truien), maar in de zomer is dat zoooo heet, die donkere kleding. :cry: Het feit dat andere mensen je probleem ook gewoon niet begrijpen, maakt het voor mij nog wel een stukkie erger. Net ook weer: Vertelde mijn vriend over dit forum en zijn reactie? Zat me nogal wazig aan te kijken en maakte de opmerking: Ach lieverd, zo erg is het toch niet? Maak je niet druk... :evil: Op zo'n reactie zit ik echt niet te wachten! Nu ga ik over 2 maanden trouwen en zie dus nu al op tegen de zweetplekken en al die mensen die ik een hand moet geven (met mijn zweethanden). Had al bedacht dat ik dan maar handschoenen aanmoest bij mijn trouwjurk, maar eigenlijk vind ik dat helemaal niet mooi....
Maar... hier op het forum las ik over Oxybutynine en ga dus komende week gelijk naar mijn huisarts. Als ik hiermee van dit probleem afkom, heb ik daar wel een aantal bijwerkingen voor over!
Het doet me in ieder geval al erg goed te merken dat er dus meer mensen zijn met dit probleem en dat er dan toch mensen zijn die dit probleem wel begrijpen!
