Ik weet niet of ik er nog op moet hopen dat het nog gaat werken. Dit was voor mij de 1e keer, kan het misschien zijn dat het langer duurt voordat het werkt?? Ik dacht dat je zo'n beetje na 2 weken wel verschil moest merken. Of dat het pas werkt als ik me nog een keer laat injecteren??
Ook hebben ze bij mij minder botox gebruikt dan normaal ( 3 injecties ipv 4 ) misschien kan het daar aan liggen??
Ik hoop niet dat ik bij die 5% hoor waar het net niet bij werkt...
Aub reacties, ben nogal desperate geworden hiervan!!






