hallo allemaal,
Mijn naam is Angelique en ik denk ook dat ik hh heb.
Ik heb namelijk erg last van zweethanden (nou ja eigenlijk alleen m'n vingertoppen)
Ik ben er mee naar de dokter geweest en heb toen aluminiumchlor oplossing gehad, m'n handpalmen blijven er wel kurkdroog door maar mijn ...
Er is 1 resultaat gevonden
- ma 05 sep 2005, 00:09
- Forum: Voorstellen (archief)
- Onderwerp: Ik ben nieuw hier, hallo :)
- Reacties: 4
- Weergaves: 6165

